Nowy wizerunek agencji Allegro – Portal PR - 24PR




Nowy wizerunek agencji Allegro

05.08.2014 Kategoria: Wizualizacja. Autor: admin

Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną firmy. Działania rebrandingowe są efektem dynamicznego rozwoju agencji, oferującej obecnie pełen wachlarz usług komunikacji marketingowej. 

Allegro często kojarzone jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo, że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt – chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla marek” – mówi Anna Gogacz, Dyrektor Generalna agencji Allegro.

Jednym z elementów rebrandingu jest nowy logotyp firmy, który nawiązując do typografii i kolorystyki poprzedniego, uzyskał obecnie bardziej nowoczesny i prosty charakter. Uzupełnieniem logotypu jest tagline „Smart Communications”, który pełni podwójną rolę, będąc jednocześnie zapewnieniem o skuteczności działań agencji oraz akronimem przedstawiającym metodykę jej pracy.

Gruntowną zmianę przeszła również strona internetowa www.allegro.com.pl. Charakteryzuje ją obecnie minimalistyczny design oraz prosty, przyjazny użytkownikowi układ treści. Witryna jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi, a poza najważniejszymi informacjami dotyczącymi firmy, zawiera portfolio wybranych projektów.

Allegro zatrudnia obecnie 40 pracowników, których doświadczenie zawodowe pokrywa cały zakres kompetencji z dziedziny komunikacji marketingowej. Interdyscyplinarne zespoły projektowe oferują dedykowane rozwiązania w oparciu o metodykę Smart Communications. Firma jest obecna na polskim rynku od 1992 r. i w tym czasie zrealizowała kilkaset projektów marketingowych dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw oraz organizacji.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.