Zszywka wprowadza Społeczności – Portal PR - 24PR




Zszywka wprowadza Społeczności

03.08.2014 Kategoria: Social media. Autor: admin

ZSZYWKA, wprowadza Społeczności, czyli wspólne tablice graficzne. Pomysł opiera się na integracji użytkowników i tworzeniu wspólnych tablic tematycznych pod kątem takich samych zainteresowań.

Społeczności umożliwiają tworzenie wspólnych tablic, poznanie nowych osób o podobnych zainteresowaniach oraz wymianę treści z wybraną grupą użytkowników. Każda zaproszona osoba będzie mogła dodawać wspólnie z innymi zdjęcia, przepisy a także komentować i przypinać nowe inspiracje. Codziennie na ZSZYWCE pojawia się około 27 tysięcy nowych obrazków. Wspólne tablice mają zapewnić integrację użytkowników skupionych wokół swoich zainteresowań, a także ułatwić im komunikację pomiędzy sobą. Społeczności będą występować w 2 wersjach: otwartej – dostępnej i widocznej dla wszystkich oraz prywatnej (z ograniczonym dostępem tylko dla wybranych osób). Społeczności będzie można szybko odszukać w wyszukiwarce, a nowy wygląd pozwoli w łatwy sposób odróżnić zwykłe tablice od Społeczności.

„Obecnie ze ZSZYWKI korzysta 1,5 miliona osób, które wymieniają się różnymi treściami, ale również aktywnie współtworzą całą społeczność – o czym świadczy ilość zostawianych komentarzy – ponad 14 tysięcy w ciągu tygodnia.” – komentuje Maria Mazepa, Project Manager ZSZYWKI. „Można stworzyć Społeczności z miejscami do idealnego wypoczynku, z poradami motywującymi do ćwiczeń, czy z inspiracjami, które można wykorzystać przy organizacji wymarzonego ślubu. Teraz wszystko jest w zasięgu ręki, więc warto skorzystać z nowych możliwości, które oferuje ZSZYWKA” – dodaje Maria Mazepa.

Każda Społeczność posiada minimum jedną lub kilka osób administrujących, które w razie potrzeby blokują użytkowników, ale przede wszystkim zapraszają nowe osoby i dbają o przestrzeganie regulaminu danej Społeczności. Prywatne Społeczności będą miały dodatkowe funkcje. Taką tablicę widzieć będą mogły tylko wybrane osoby. Nie będzie pokazywana w wynikach wyszukiwania oraz nie będzie indeksowana w wyszukiwarkach (np. google). Dostęp do prywatnych Społeczności będzie cały czas, a co najważniejsze – nikt poza kołem wybranych osób, nie zobaczy tej społeczności. Bez obawy można zatem wymienić się zdjęciami z imprezy prywatnej czy firmowej albo dodawać prywatne zdjęcia z wakacji. Osoba zakładająca Społeczności prywatne decyduje, kto konkretnie ma do nich dostęp.
Społeczności to idealna okazja dla Firm na zaprezentowanie się i stworzenie swojego profilu oficjalnego na ZSZYWCE. Społeczności dają szansę na integrację użytkowników oraz nawiązanie nowych i ciekawych znajomości, zbudowanie swojego zaangażowanego grona fanów. Dzięki takiemu rozwiązaniu marki będą mogły dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Warto skorzystać z możliwości jakie oferuje ZSZYWKA – rozbudowany system tagów ułatwia szybkie wyszukiwanie treści, a ZSZYWKA promowana pozwala na dotarcie do jak największej ilości osób. W zależności od treści i obrazka za jedynie 2 zł można uzyskać spektakularne efekty zasięgu: od 3 tysięcy do 79 tysięcy osób, które zobaczą promowaną treść.

ZSZYWKA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.