16.urodziny pioniera polskiego rynku e-commerce – Portal PR - 24PR




16.urodziny pioniera polskiego rynku e-commerce

24.09.2014 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

Empik.com, jeden z największych oraz najstarszych polskich sklepów internetowych, obchodzi w tym roku 16. rocznicę swojego powstania. Z okazji jubileuszu serwis zaprezentował się klientom w odświeżonej odsłonie. W ramach obchodów urodzin, przygotowano również ofertę specjalną z tysiącami produktów w cenach obniżonych nawet o 80%.

Początki działalności empik.com sięgają lat 90. ubiegłego wieku. Równolegle do powstania e-sklepu, za granicą działalność rozpoczynały rewolucyjne firmy zmieniające kształt Internetu. Stworzony w 1998 roku empik.com wpisywał się w światowy boom internetowy. To właśnie empik.com jako jeden z pionierów branży tworzył zręby polskiego rynku e-commerce. E-sklep szybko zdobył pozycję lidera branży i nieprzerwanie, od ponad półtorej dekady, utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych i najczęściej rekomendowanych e-sklepów w Polsce, z deklarowaną znajomością marki wśród internautów na poziomie 88% (badanie AC Nielsen Polska na zlecenie E-commerce Services).

„Podstawą sukcesu empik.com jest stałe doskonalenie oferty oraz standardów obsługi klienta. Klienci doceniają wysoki poziom bezpieczeństwa, pewność i wygodę zakupów w empik.com. Dlatego obok tradycyjnego asortymentu bardzo szybko rośnie także sprzedaż nowych kategorii takich jak perfumy i kosmetyki, zabawki, elektronika i AGD, wyposażenie wnętrz, czy odzież i sprzęt sportowy. Cieszymy się przede wszystkim z tego, że e-konsumenci także chętnie polecają empik.com jako miejsce zakupów oraz dzielą się swoimi doświadczeniami. W głosowaniu w ramach konkursu „e-Commerce Polska awards 2013” docenili empik.com przyznając pierwszą nagrodę w Kategorii Najlepsza Obsługa Klienta.” – mówi Dariusz Balcer, dyrektor działu marketingu interaktywnego empik.com

Na przełomie lipca i sierpnia br. empik.com zaprezentował się klientom w nowej, odświeżonej odsłonie. Wprowadzone zamiany ułatwiły proces zakupowy, a serwis stał się bardziej przejrzysty i intuicyjny. Po relaunchu belka z wyszukiwarką i zawartością koszyka widoczna jest dla użytkownika przez cały czas w tym podczas przewijania strony, a dodawanie produktów do koszyka jest możliwe z każdego miejsca gdzie ten produkt jest prezentowany. Lepiej wyeksponowane zostały również informacje kluczowe dla klienta.

Obecnie klienci empik.com mogą skorzystać z bogatej oferty ponad półtora miliona produktów z różnych kategorii – w tym m.in. książki, muzyka, filmy, gry, elektronika, zabawki, multimedia, sport, dom i wnętrze oraz perfumy. Z okazji 16 jubileuszu powstania empik.com przygotował dla swoich klientów atrakcyjne promocje. W cenach obniżonych nawet o 80% zakupić można najpopularniejsze produkty z kategorii książka, ebooki, muzyka, a także gry i zabawki, multimedia oraz perfumeria

Empik.com

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.