Entrymedia z nowym klientem – Portal PR - 24PR




Entrymedia z nowym klientem

02.09.2014 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Entrymedia rozpoczęła współpracę ze szwajcarskim producentem inteligentnych zegarków – MyKronoz. Agencja będzie odpowiedzialna za promocję marki w mediach tradycyjnych i elektronicznych.

Entrymedia będzie prowadzić kompleksowe działania w zakresie PR-u produktowego oraz Social Media dla producenta smartwatchy, MyKronoz. Do zadań agencji będzie należało między innymi przygotowywanie treści promujących markę, utrzymywanie stałych relacji z mediami, monitoring oraz obsługa kanałów społecznościowych.
Umowa została zawarta od września b.r. na czas nieokreślony. Po stronie agencji za działania komunikacyjne w obszarze PR, będzie odpowiadać Piotr Poniecki. Kampanią w mediach społecznościowych zajmie się Michał Jastrzębski.
Klienta pozyskano poprzez rekomendację.

O Entrymedia
Entrymedia specjalizuje się w obsłudze i doradztwie PR w branży nowoczesnych technologii oraz gamingowej. Obszary w jakich działamy to szeroko rozumiane budowanie wizerunku marek, pr produktowy, obsługa firm w mediach społecznościowych, a także organizacja eventów od A do Z. Naszą ofertę kierujemy do firm, które chcą efektywnie i skutecznie promować swoje produkty w mediach i cenią sobie doświadczenie oraz szybki termin realizacji powierzonych nam zadań.
O MyKronoz
Założona w 2012 r. szwajcarska spółka zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz rozwojem nowoczesnych i mobilnych akcesoriów. Postępująca cyfryzacja życia oraz najnowsze technologie z którymi stykamy się na co dzień, czynią nasze życie łatwiejszej i przyjemniejsze.
MyKronoz idealnie wpisuje się w ten trend, dostarczając na rynek coraz bardziej funkcjonalne rozwiązania o nietuzinkowym wyglądzie. Smartwatche, które trafiają na Państwa dłonie są efektem współpracy inżynierów oraz designerów, którzy doskonale łączą praktyczne cechy inteligentnego zegarka z elegancją i nowoczesnym wzornictwem.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.