GfK wprowadza metodologię Brand Vivo – Portal PR - 24PR




GfK wprowadza metodologię Brand Vivo

25.09.2014 Kategoria: Badania rynkowe. Autor: admin

GfK wprowadza do oferty metodologię GfK Brand Vivo – nowy system do monitoringu marek, wykorzystujący analizę relacji, czyli relational intelligence.

GfK Brand Vivo to nowe narzędzie typu brand tracker do analizowania kondycji marek, służące do monitorowania doświadczeń konsumentów z markami, ich skojarzeń dotyczących marek i relacji, jakie powstają na linii konsument-marka. Nowe podejście ilustruje, w jaki sposób kontakt z marką – zachodzący online lub offline – wpływa na budowanie relacji z marką oraz na przyszłe zachowania konsumentów.

GfK Brand Vivo umieszcza w centrum zainteresowania konsumenta, a do ilustracji procesów zachodzących pomiędzy nim a marką przyjmuje metafory zaczerpnięte z relacji międzyludzkich. W wymiarze marketingowym opisywana metodologia pozwala przewidywać zarówno udziały rynkowe, jak i zagadnienia cenowe. Pomaga w zarządzaniu działalnością marketingową, począwszy od kwestii związanych z CRM po zarządzanie marką.

Dzięki informacjom o relacjach, firmy mogą tworzyć bardziej atrakcyjne i angażujące doświadczenia, rozwijać długoterminowe relacje z konsumentami oraz unikać kosztownych błędów w prowadzonej działalności marketingowej.

Gavin Dickinson, Global Director of Brand Strategy, GfK: „Identyfikacja istniejących a niewykorzystanych obszarów drzemiących w potencjale marki to wielka szansa dla każdej z nich. GfK Brand Vivo pozwala uchwycić te aspekty wizerunku i skojarzeń, które mogą pomóc przekształcić wartość „uśpioną” w aktywny czynnik o wymiernym efekcie biznesowym. Zapewniamy unikatowe dane i insighty, które prowadzą do zwiększenia wartości oraz udziałów rynkowych marek”.

Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience, GfK, dodaje: „Sądzimy, iż Brand Vivo okaże się punktem zwrotnym w ewolucji konwencjonalnych metod monitoringu marek, metod, które zmierzają w kierunku całkiem nowych paradygmatów. Nowe podejście odzwierciedla wręcz ‘organiczną’ obecność marek w życiu codziennym konsumentów oraz zacierające się granice pomiędzy światami realnym a wirtualnym”.

GfK

Instytut GfK jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Umożliwia podejmowanie trafniejszych decyzji. Łączy pasję badawczą 13 000 ekspertów. Posiada 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych, w ponad 100 krajach.

Dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań łączących technologię i naukę, zmienia „big data” w „smart data”, zwiększając przewagę konkurencyjną swoich klientów i jednocześnie wzbogacając doświadczenia i decyzje konsumentów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.