LEVI’S® rozpoczął w Polsce projekt LIVE IN LEVI’S® – Portal PR - 24PR




LEVI’S® rozpoczął w Polsce projekt LIVE IN LEVI’S®

03.09.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Z początkiem września wystartował w Polsce wyjątkowy projekt „Live in Levi’s®”, który jest częścią światowej kampanii Levi’s® o tej samej nazwie. Jest to największa kampania marki od kilku sezonów. Bazuje ona na międzynarodowej platformie angażującej fanów z całego świata, dzięki której mogą dzielić się swoimi niezwykłymi historiami. W Polsce w projekt „Live in Levi’s®” zaangażowane są dwie charyzmatyczne osobowości świata show-biznesu – Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki.

Stworzony we współpracy z kreatywną i innowacyjną firmą AKQA projekt „Live in Levi’s®” jest zbiorem udokumentowanych i udostępnionych w Internecie, kultowych opowieści o marce Levi’s® z całego świata.

Materiał, wyprodukowany wspólnie z redakcją Monster Children kręcony był w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Tokio i Szanghaju. Począwszy od frontmenki zespołu Sleigh Bells – Alexis Krauss, przez tatuażystów i fryzjerów, aż po gwiazdę street-style Julii Sarr-Jamois, film pokazuje fascynujący przekrój tego jak żyją, pracują i bawią się autentyczni fani marki Levi’s®.

„Ludzie, którzy noszą Levi’s® zawsze byli inspiracją dla naszej marki” – mówi Jennifer Sey, dyrektor globalnego marketingu Levi’s®. „Ta innowacyjna kampania jest dla nas doskonałym sposobem by dzielić się naszym dziedzictwem.”

LEVI'S_Live_in_Levi's  (3)

Kontent kampanii został dostosowany do każdego z rynków, na którym promowana jest kampania „Live in Levi’s®”.

W Polsce marka Levi’s® zaangażowała do współpracy Agnieszkę Szulim i Antka Pawlickiego. Ich historie stały się inspiracją do powstania sesji zdjęciowych, w których bohaterom towarzyszą kultowe ubrania Levi’s®.

Zapraszając do współpracy takie osobowości jak Agnieszka i Antoni, chcieliśmy połączyć inspirujące osobowości z kultowymi produktami Levi’s®. Obie gwiazdy, prywatnie miłośnicy marki, idealnie uosabiają ideę „Live In Levi’s®” pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu. – mówi Justyna Gościńska, Dyrektor Marketingu Levi’s® na Europę Wschodnią, Rosję, Turcję, Środkowy Wschód i Afrykę Północną.

Kampania “Live in Levi’s®” w Polsce będzie miała swoją odsłonę we wrześniu. Działania promocyjne zaplanowano w prasie, kinach, Internecie oraz przy wykorzystaniu kanałów mobile Spoty reklamowe lokowane są w najważniejszych stacjach TV i największych kinach w całej Polsce. W topowych tytułach magazynów modowych w prasie, ukażą się reklamy i artykuły sponsorowane. Zaplanowano także intensywną obecność kampanii na portalach internetowych, w social mediach oraz wsparcie akcją w sklepach. Marka planuje również wyjątkową imprezę inaugurującą sezon.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za wdrożenie kampanii PR, Aliganza Fashion Agency.

Za pomocą hashtag #LiveInLevis marka zachęca fanów do udostępniania na portalach Facebook, Twitter, Instagram i Weibo własnych momentów związanych z marką Levi’s®.

O KAMPANII LIVE IN LEVI’S®

Ideą kampanii „Live in Levi’s®” jest dzielenie się wyjątkowymi momentami ze swojego życia. Kampania przedstawiająca nową jesienno-zimową kolekcję promuje męskie dżinsy Levi’s® 511™ Slim, damskie Levi’s® Revel™, a także zinterpretowane na nowo kultowe produkty jak dżinsy Levi’s® 501®, koszulę Western oraz kurtkę Levi’s®” Trucker. Wykonane z dbałością o szczegóły i detale ubrania oddają ducha kultowych modeli ukochanych przez miliony ludzi. W kampanii “Live in Levi’s®” wykorzystano międzynarodową platformę, która angażuje fanów z całego świata – dzięki niej mogą oni dzielić się swoimi niezwykłymi historiami. We wrześniu do dystrybucji trafiłą krótkie filmiki społecznościowe pokazujące najciekawsze historie ludzi, którzy na co dzień wybierają produkty Levi’s®. W telewizji i kinach na całym świecie wyświetlany będzie także spot reklamowy, który pokazuje sceny z życia radosnych ludzi wpisujących się idealnie w ideę „Live In Levi’s®”.

O marce LEVI’S®

Marka Levi’s® stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s® stały się najbardziej rozpoznawalnymi, a jednocześnie najczęściej kopiowanymi spodniami na świecie. Dziś marka Levi’s® dalej rozwija swojego niepohamowanego pionierskiego i innowacyjnego ducha, który jest niespotykany w branży odzieżowej. Nasz wybór odzieży denimowej i akcesoriów, dostępny w ponad 110 krajach, pozwala ludziom na całym święcie wyrazić ich osobisty styl. Aby uzyskać więcej informacji na temat marki Levi’s® jej produktów i salonów sprzedaży, odwiedź www.levi.com.

 

 

 

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.