Ogólnopolska kampania marki Olewnik – Portal PR - 24PR




Ogólnopolska kampania marki Olewnik

15.09.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik, Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej.

W ramach działań ATL do końca września, odsłona nowej kampanii wraz z reklamą produktu pojawi się w telewizji, w formie spotów promocyjnych oraz spotów sponsorskich, w prasie kolorowej i w Internecie. Przewiduje także zwiększenie obecności marki w social media oraz blogosferze, a także promocję produktu w sklepach w całej Polsce (ekspozycja produktu, materiały POS, akcje samplingowe). Do promocji Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej zostali zaproszeni także ambasadorzy marki Olewnik.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki do skali ogólnopolskiej przez pryzmat jej unikalnej filozofii i wartości, które stały się podstawą do tworzenia doskonałych wędlin. Kampania wizerunkowo-produktowa pozwoli przedstawić ZM Olewnik jako rodzinną firmę z tradycjami, w której receptury i pasja przyrządzania przekazywane są z pokolenia na pokolenie.

Jesteśmy podekscytowani ruszającą kampanią naszej marki. Staraliśmy się pokazać w niej czym jest tradycja i prawdziwa pasja w przyrządzaniu dobrych wędlin. Dzięki doskonałej pracy całego zespołu, udało się stworzyć film, który przemawia do widza i emanuje subtelnością” – mówi Jacek Ziąbski, Dyrektor Marketingu firmy Olewnik.

Film można zobaczyć pod adresem:

http://www.youtube.com/watch?v=7WBpxO4A5Lg

Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS. Kreację filmu przygotowała agencja Saatchi&Saatchi.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.