Tyskie z Saatchi&Saatchi – Kompania Piwowarska wybrała agencję – Portal PR - 24PR




Tyskie z Saatchi&Saatchi – Kompania Piwowarska wybrała agencję

25.09.2014 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Kompania Piwowarska, lider branży piwowarskiej w Polsce, wybrała nową agencję dla największej polskiej marki piwnej, Tyskiego. Zwycięzcą przetargu obejmującego całość obsługi strategicznej i kreatywnej została agencja Saatchi&Saatchi. Odpowiadać będzie ona za prace w zakresie strategii i ATL-u, w tym digitalu dla marki Tyskie. Przetarg podzielony był na trzy etapy, trwał dwa i pół miesiąca. Wzięło w nim udział sześć zaproszonych agencji.

Byliśmy bardzo zadowoleni z poziomu prac wszystkich agencji biorących udział w przetargu. Dlatego wszystkim dziękujemy za zaangażowanie i wkład pracy. W szczególności należy się ono Saatchi&Saatchi oraz Young&Rubicam za ostatni etap, w którym sprostali bardzo wymagającym wyzwaniom strategicznym i kreatywnym, a także harmonogramom. Z punktu widzenia klienta, ostatni etap przetargu był bardzo komfortowy – otrzymaliśmy dwie silne propozycje, spośród których mogliśmy dokonać bezpiecznego wyboru  -mówi Mateusz Zaremba, Dyrektor marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.

Q&A Communications

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.