Universal McCann wzmacnia zespół Digital – Portal PR - 24PR




Universal McCann wzmacnia zespół Digital

15.09.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Do zespołu ekspertów domu mediowego Universal McCann (część IPG Mediabrands) dołączyła Iwona Suwińska. Nowa Digital Account Manager odpowiada za koordynację prac digitalowych dla Grupy Allegro, która w ostatnich miesiącach powierzyła Universal McCann planowanie mediów.

Iwona Suwińska posiada 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jest absolwentką dwóch uczelni: Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Warszawskiej, gdzie studiowała zarządzanie. Swoją ścieżkę kariery rozpoczęła w 2006 roku w EURO RSCG Marketing House jako Junior Project Coordinator. Wspierała działania na projektach dla klientów z branży alkoholowej oraz tytoniowej. W kwietniu 2009 roku dołączyła do zespołu Codemedia, gdzie w ciągu pięciu lat dwukrotnie awansowała. Podczas pracy w agencji Codemedia zajmowała się głównie planowaniem i realizacją działań online m.in. dla klientów Tesco, Bonduelle, Maspex Wadowice.

Od początku lipca Iwona Suwińska pracuje w Universal McCann jako Digital Account Manager. Odpowiada za koordynację działań digitalowych dla Grupy Allegro. Jej zdaniem, kluczowym elementem, który ma wpływ na powodzenie realizowanych projektów, jest współpraca całego zespołu.

Prywatnie Iwona Suwińska lubi spędzać aktywnie czas, jeździ rowerem, a zimą chętnie zamienia go na deskę snowbordową.

Universal McCann

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.