5 lat PAYBACK w Polsce – Portal PR - 24PR




5 lat PAYBACK w Polsce

09.10.2014 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

PAYBACK już od 5 lat zmienia polski rynek lojalności i udowadnia, jak skuteczna może być w tym obszarze współpraca wielu firm. W efekcie Program zbudował portfolio ponad 600 partnerów, rozdał ponad 15 milionów kart, a co drugi Polak zna obecnie markę PAYBACK. Dziś Program wdraża nową strategię komunikacji z konsumentem opartą na dialogu.

Multipartnerski wymiar lojalności

PAYBACK to największy w Polsce multipartnerski Program Bonusowy. Wspólny sukces i rozwój przez ostatnich 5 lat Program zawdzięcza współpracy z Allegro, BP, Empik, Orange, Real oraz wielu innymi firmami, liderami w swojej branży. Multipartnerstwo na dużą skalę okazało się być innowacją na polskim rynku i do tej pory stanowi efektywny model biznesowy dla partnerów oraz korzystne rozwiązanie dla konsumentów. Najlepiej świadczą o tym liczby:

  • 15 milionów kart wydanych konsumentom
  • 600 partnerów
  • ponad 6 000 miejsc, w których można zbierać punkty PAYBACK
  • 55 mld zebranych punktów o wartości 550 mln zł
  • 10 mln wydanych nagród o wartości 380 mln zł
  • 65 mln kuponów promocyjnych wydanych uczestnikom w samym tylko roku 2013
  • ponad 850 000 pobrań aplikacji mobilnej PAYBACK
  • 1 milion unikalnych użytkowników strony PAYBACK.pl średniomiesięcznie w 2014 roku

PAYBACK przez 5 lat swojej obecności na polskim rynku rozwinął swoją działalność w wielu obszarach. Stał się pionierem nowoczesnego marketingu bezpośredniego z szeroką platformą marketingową, pozwalającą na wielokanałową komunikację ze swoimi uczestnikami. Oprócz przesyłek drukowanych i e-maili wprowadził i udoskonala aplikację mobilną PAYBACK. Za jej pośrednictwem użytkownik może przystąpić do Programu, zbierać punkty, a także aktywować eKupony. Są to elektroniczne kupony z personalizowanymi ofertami, dzięki którym uczestnik Programu otrzymuje dodatkowe punkty promocyjne za zakupy i w ten sposób znacznie zwiększa stan swojego konta punktowego. Punkty może wymienić na największą na rynku lojalnościowym ofertę nagród, łącznie z możliwością zapłacenia punktami za zakupy u wielu partnerów.

PAYBACK zwiększył swój zasięg o wiele nowych obszarów rynkowych. W obszarze e-commerce stał się ogromną platformą zakupową online, zrzeszającą ponad 150 sprawdzonych sklepów internetowych, a w samym ubiegłym roku wprowadził Moje Miasto PAYBACK (MMP) – rozwiązanie dla firm z sektora MŚP, funkcjonujących w branży gastronomicznej, rozrywkowej, hotelarskiej, zdrowotnej, sportowej i wielu innych. Obecnie uczestnicy Programu mogą zbierać punkty i płacić nimi u ponad 400 partnerów MMP w ponad 800 lokalizacjach w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, aglomeracji trójmiejskiej oraz na Śląsku.

Konsument marketing menedżerem

PAYBACK wyróżnia ogromna wiedza na temat zachowań konsumenckich. To dzięki niej przygotowywana jest indywidualna komunikacja i oferta dla uczestników. Program jednak robi krok dalej i wdraża nową wizję dialogu z konsumentem. „Dotychczas analizowaliśmy zachowania zakupowe uczestników i na tej podstawie marketerzy decydowali, jakie oferty, z jaką częstotliwością i jakimi kanałami komunikacji skierować do konkretnych klientów. Od pewnego czasu zmieniamy jednak podejście” – przekonuje Michał Pieprzny, Dyrektor Zarządzający PAYBACK, i dodaje: „Przyjęliśmy strategię dopasowania do konsumenta opartą na rozwijaniu i pogłębianiu dialogu z nim. Konsument staje się naszym najlepszym marketing menedżerem, ponieważ tylko on wie, co jest mu potrzebne, to on coraz bardziej wpływa na to, co otrzyma, kiedy i jakim kanałem. Taka optyka wymaga zmian organizacyjnych zarówno po stronie PAYBACK, jak i naszych partnerów, i jest dla nas wyzwaniem na kolejne lata. Stanowi jednak niezbędny krok w dalszym rozwoju Programu”.

PAYBACK Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.