Marka NEW LOOK odświeża wizerunek – Portal PR - 24PR




Marka NEW LOOK odświeża wizerunek

15.10.2014 Kategoria: Wizualizacja. Autor: admin

Sklep New Look w White City (Londyn) zwyciężył w tegorocznym finale konkursu World Retail Awards, w kategorii Store Design of the Year >1200sqm. Kapituła fachowców z całego świata doceniła estetykę sklepu – pełną przestrzeni, światła i wyrazistego designu, określając go mianem „przykładu fantastycznego rozwoju marki”. Nie obyło się również bez pozytywnych opinii nad wysokiej jakości visual merchandisingiem oraz dbałością o szczegóły – od oświetlenia i obrandowania przymierzalni, po pomysłowe komunikaty na lustrach i kolory wieszaków.

Również w Polsce nadszedł czas na zmiany – w piątek 10 października br., marka New Look świętowała re-otwarcie swojego salonu w Złotych Tarasach. Podobnie jak w sklepie w Londynie, nowe przestronne wnętrze zapewnia klientom wyższy komfort zakupów.

Salon NEW LOOK White City (2)

To jednak nie koniec zmian – już w najbliższy czwartek 16 października br. odbędzie się otwarcie kolejnego sklepu New Look (także w nowym koncepcie) w warszawskim Blue City. Do wiosny 2015 roku marka New Look planuje otwarcie 4 kolejnych salonów.

O marce New Look

Pierwszy sklep marki New Look został otwarty w miejscowości Taunton, Somerset (Wielka Brytania) w 1969 roku. Od tamtego czasu New Look nieprzerwanie rozwija się na rynku. Z ponad 600 sklepami w Wielkiej Brytanii i prawie taką sama liczbą salonów na terenie Europy, Ameryki Południowej, Środkowym Wschodzie i w Południowej Azji marka New Look jest obecnie jedną z przodujących modowych firm na świecie.

 Aliganza Fashion Agency

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.