McDonald’s® ponownie częstuje poranną kawą, całkiem za darmo – Portal PR - 24PR




McDonald’s® ponownie częstuje poranną kawą, całkiem za darmo

12.10.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Od 13 października do restauracji McDonald’s w Polsce powraca akcja częstowania poranną kawą, całkiem za darmo. Codziennie, przez okres dwóch tygodni, Goście będą mogli spróbować świeżo mielonej, 100% Arabiki. Do wyboru mała kawa biała, mała kawa czarna i małe cappuccino.

Już po raz kolejny McDonald’s częstuje swoich Gości poranną kawą za darmo. Przez dwa tygodnie restauracje zapraszają wszystkich w godzinach porannych do spróbowania aromatycznej 100% Arabiki mielonej i parzonej zawsze bezpośrednio przed podaniem. Do wyboru są trzy rodzaje napojów kawowych – mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino – serwowanych w opakowaniach na wynos. Dzięki temu można rozkoszować się kawą na miejscu, w restauracji, lub zabrać na zewnątrz i popijać w drodze do pracy, szkoły bądź w podróży. Co ważne, każdy Gość otrzyma kawę za darmo bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Mieszanka ziaren używana do przygotowania kawy w McDonald’s została stworzona specjalnie na zamówienie firmy. Są to pochodzące z Brazylii i Ameryki Centralnej starannie wyselekcjonowane ziarna najstarszego i najszlachetniejszego gatunku kawy – Arabika. Gatunek ten charakteryzuje się lekko kwaskowatym smakiem oraz intensywnym aromatem. Ziarna używane w restauracjach sieci pochodzą z plantacji posiadających Certyfikat Rainforest Alliance, który potwierdza, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i praw farmerów.

Promocja będzie obowiązywać we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce od 13 do 26 października 2014 roku w godzinach porannych. Z oferty darmowej kawy będzie można skorzystać w godzinach serwowania menu śniadaniowego (a w przypadku restauracji bez oferty śniadaniowej od momentu otwarcia restauracji) do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11:00.

Kampania trwa od 10 października i obejmuje 10- oraz 30-sekudnowe spoty telewizyjne, kampanię w radio, materiały POP w restauracjach, kampanię na monitorach LCD na stacjach metra i w autobusach na terenie Warszawy, a także komunikację na Fanpage’u marki.

Kreacja: DDB Kreacja Facebook: DDB Socials i Tribal DDB Zakup mediów: OMD Komunikacja w mediach i na Fanpage’u marki: 24/7Communication

McDonald’s Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.