Mind Progress Group otworzy Outlet Center Lublin – Portal PR - 24PR




Mind Progress Group otworzy Outlet Center Lublin

15.10.2014 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group będzie odpowiedzialna za organizację eventu otwarcia dla powstającego centrum wyprzedażowego w Lublinie. W ramach współpracy firma poprowadzi również w nadchodzącym roku działania z obszaru kreacji, public relations i social media.

Budowany przy ul. Mełgiewskiej Outlet Center ma liczyć ponad 16 tys. mkw. powierzchni. To pierwszy w Lublinie obiekt tego typu. Znajdzie się w nim ok. 100 sklepów. Otwarcie planowane jest na początek grudnia tego roku.

– Chcemy wykorzystać wieloletnie doświadczenie Mind Progress Group w obsłudze centrów handlowych. Agencja zna specyfikę branży retail i wie jak skutecznie się w niej poruszać. – mówi Ewa Spychalska, Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami w Outlet Center Retail Management S.A. – Spodziewamy się efektywnego wsparcia w budowie i umacnianiu wizerunku naszego centrum wyprzedażowego, nie tylko przy okazji otwarcia obiektu, ale także w trakcie długofalowej współpracy.

Umowa obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne. Poza przygotowaniem koncepcji otwarcia, jej realizacji i promocji wydarzenia, Mind Progress Group będzie odpowiadać w nadchodzącym roku za kontakty z mediami, obsługę marki w mediach społecznościowych – obejmującą prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie – oraz kreację. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na 12 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia. Za projekt ze strony Mind Progress Group odpowiada kilkuosobowy zespół, kierowany przez account managera Małgorzatę Piasecką-Busz. Osobą dedykowaną do kontaktu z mediami jest PR manager Karolina Łagowska. Obsługą profili marki w mediach społecznościowych zajmie się head of social media Łukasz Mirytiuk. Natomiast za przygotowanie i realizację eventu otwarcia odpowiada szef działu eventowego Michał Szkotak.

Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. Od maja posiada oddział w Warszawie. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.