Nowa odsłona kampanii Sony Xperia™ Z3 – Portal PR - 24PR




Nowa odsłona kampanii Sony Xperia™ Z3

16.10.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

16 października startuje nowa odsłona kampanii launchującej smartfony z rodziny Sony Xperia™ Z3. W ramach kampanii za pomocą smartfonów nakręcono pierwszy w Polsce reportaż w technologii 4K. Za działania niestandardowe odpowiada MediaCom Beyond Advertising, za koncept i realizację KodID.

Reportaż zatytułowany „Tajemnice Zbrodni” powstał w ramach współpracy Sony z telewizją AXN przy pierwszej polskiej produkcji serialu „Zbrodnia”, w reżyserii Grega Zglińskiego. Serial będzie można oglądać w telewizji AXN od 16 października. W rolach głównych występują m.in. Magdalena Boczarska, Wojciech Zieliński, Radosław Pazura, Joanna Kulig i Dorota Kolak. Pretekstem do nakręcenia reportażu były wydarzenia na planie serialu. „Tajemnice Zbrodni” to prezentacja planu filmowego od kuchni, widziana oczami ludzi, których nazwiska pojawiają na dalekich miejscach napisów końcowych. Tutaj oni są bohaterami.

Zdjęcia kręcono w czerwcu i sierpniu 2014 roku. Do realizacji filmu użyto wyłącznie smartfonów Xperia Z2. Wszystkie ujęcia powstały w świetle naturalnym. Żadna ze scen nie była doświetlana. Podobnie dźwięk: w reportażu można usłyszeć (poza muzyką) wyłącznie dźwięki nagrane Xperią.

Naszym celem ‒ mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland w Sony Mobile Communicationsbyło zaprezentowanie pełnej gamy możliwości smartfonu Sony Xperia Z2, który nadaje się do półamatorskiej produkcji filmowej, gwarantując najwyższą jakość obrazu w technologii 4K. To było też ciekawe dziennikarskie wyzwanie: chcieliśmy pokazać, że można dziś kręcić atrakcyjne materiały filmowe wykorzystując smartfony Xperia.

Pomysł na współpracę ze stacją AXN przy serialu spodobał się klientowi, pomimo iż była to nowość. Naszym celem było pokazanie Sony, nie tylko jako pioniera jeśli chodzi o nowości programowe, ale też jako twórcę pełnowartościowego, ciekawego contentu w intrygującym kontekście, ukazującym czym jest produkt – mówi Małgorzata Słychań z MediaCom Beyond Advertising.

Kampania wspierająca projekt rozpocznie się 16 października i potrwa do 2 listopada. Działania obejmą telewizję i digital. Spot TV 15” wyprodukowany przez AXN, emitowany będzie na antenie TVN, Polsat i w niszowych kanałach TVN. Video w Internecie, 30” spot wyprodukowany przez AXN, emitowany będzie w IPLA, TVN Player, YouTube. Działania uzupełni sponsoring i lokowanie produktu w samym serialu „Zbrodnia” – za koordynację tych działań odpowiadał MediaCom Beyond Advertising. Realizacją reportażu, działaniami PR i social media zajęła się agencja KOD ID. Walk odpowiadał za kreacje digital, zaś Greenmark za działania BTL. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.

Reportaż można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=4dCXfnHDHhM.

MediaCom Warszawa

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.