Raport „Innowacyjny Polak 2014” – Portal PR - 24PR




Raport „Innowacyjny Polak 2014”

12.10.2014 Kategoria: Badania rynkowe. Autor: admin

Firma 3M przedstawiła szczegóły raportu „Innowacyjny Polak 2014”, dotyczącego znajomości innowacji technologicznych przez Polaków. Partnerem działań zostało Discovery Networks CEEMEA, które w ramach współpracy wyprodukowało i wyemituje na antenie Discovery Channel i Discovery Science krótkie formaty Smart IDEAS.

Ogólnopolski raport „Innowacyjny Polak 2014” został przeprowadzony na zlecenie 3M – przedsiębiorstwa reprezentującego wiele dziedzin techniki, prowadzącego działalność na całym świecie w różnych sektorach produktowych. Badanie pokazuje, co respondenci wiedzą na temat innowacji. Skupia się również na postrzeganiu i samej ocenie nowinek technologicznych przez Polaków.

W ramach działań wspierających projekt Discovery stworzyło cztery filmy w konwencji Smart IDEAS. Są to unikalne, kilkudziesięciosekundowe formy, które mają pobudzić widzów do poznawania otaczającego ich świata. Kreacje przygotowane dla 3M opowiedzą o genezie usprawnień technologicznych, które pozytywnie wpłynęły na jakość i bezpieczeństwo ludzkiego życia

W spotach zobaczymy ewolucję stetoskopu Littmann, nowoczesne techniki klejenia (taśma VHB, haczyki Command, itd.), innowacyjne środki gaśnicze (Novec 1230). Poruszona zostanie także kwestia bezpieczeństwa i ochrony człowieka (materiały odblaskowe).

„Discovery i 3M współpracują ze sobą już od wielu lat na rynku amerykańskim. Cieszymy się, że teraz mamy okazję realizować wspólnie długofalową inicjatywę także w Polsce. Temat innowacji jest nam szczególnie bliski, ponieważ od momentu powstania marka Discovery jest synonimem innowacyjności.” –  Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe, Discovery Networks CEEMEA.

„Innowacje to motor napędowy wszelkich działań zarówno na szczeblu globalnym, lokalnym, jak i indywidualnym. Nie wyobrażam sobie rozwoju kraju, przedsiębiorstwa, społeczeństwa, a nawet człowieka, jako jednostki, bez inwestowania w rozwój innowacyjnych rozwiązań. Discovery jest fantastyczną platformą inspiracji i edukacji w tym zakresie, stąd nasza decyzja o współpracy. Tylko takie nastawienie gwarantuje bowiem sukces i satysfakcję z efektów podejmowanych aktywności.” – powiedział Sebastian Arana Araya, Dyrektor Zarządzający 3M Poland.

Raport „Innowacyjny Polak 2014” został opublikowany na dedykowanej stronie 3M – laczanasinnowacje.pl. Znajdują się tam także cztery kreacje Smart IDEAS, które od października można oglądać na antenie Discovery Channel i Discovery Science.

MSLGROUP Poland

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.