DEM’a Promotion Polska rozpoczyna II edycję kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko” – Portal PR - 24PR




DEM’a Promotion Polska rozpoczyna II edycję kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko”

11.11.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Agencja marketing services, DEM’a Promotion Polska razem z polskimi Mistrzami Świata w boksie: Iwoną Guzowską oraz Dariuszem „Tigerem” Michalczewskim realizują II edycję kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce.

Podobnie jak w zeszłym roku w ramach akcji powstał charytatywny kalendarz, dzięki któremu zostaną zebrane fundusze na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach. Tym razem jednak kalendarz jest dostępny w dwóch wersjach: na jednym znajduje się Iwona Guzowska, na drugim „Tiger”, a towarzyszą im psy należące do Michalczewskiego. Pięściarze będą rywalizować między sobą o to, kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoim wizerunkiem. Guzowska i Michalczewski są znani ze swoich działań na rzecz zwierząt oraz udziału w licznych kampaniach społecznych  charytatywnych.

Pomysłodawcą i koordynatorem kampanii jest prezes DEM’a Promotion Polska, Mirosław Milewski. – To już druga edycja naszej kampanii. Poprzednia przyniosła sukces, a w tym roku liczymy na jeszcze większy odzew i zaangażowanie. I chociaż rośnie świadomość społeczna dotycząca znęcania się nad zwierzętami to jednak problem nie zniknął i trzeba o nim mówić – tłumaczy Mirosław Milewski. – Jesteśmy bardzo wdzięczni Iwonie i Darkowi za zaangażowanie w naszą kampanię. Charytatywne zaangażowanie – trzeba to zaznaczyć. Ich obecność pokazuje, jak najsilniejsi stają w obronie najsłabszych – dodaje.

W I edycję akcji „Pięściarze bokserom i nie tylko” zaangażowani byli m.in. Przemysław Saleta, Albert „Dragon” Sosnowski, Iwona Guzowska, Janusz Gortat, Łukasz „Angel” Maszczyk, Mariusz „Viking” Wach. Dwunastu sportowców sfotografowano w scenach, w których wcielali się w role dręczonych psów. Obecnie wspierają kampanię jako jej ambasadorowie.

Kalendarz jest już dostępny na portalu aukcyjnym Allegro.pl w cenie 10 zł. O postępach kampanii DEM’a Promotion Polska informuje na blogu Oczami Fifiego, który pełni funkcję oficjalnej strony akcji, a także na profilu kampanii na portalu Facebook „Pięściarze bokserom i nie tylko”.

Więcej informacji o akcji i kalendarzu na: www.oczamififiego.pl

Spot promocyjny kampanii: http://youtu.be/16P93tdeS2w

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.