PUMA dołączyła do grona Klientów agencji Aliganza Fashion Agency – Portal PR - 24PR




PUMA dołączyła do grona Klientów agencji Aliganza Fashion Agency

08.02.2015 Kategoria: MARKETING. Autor: admin

Wraz z początkiem roku Aliganza Fashion Agency rozpoczęła działania dla jednej z wiodących marek sportowych na świecie. Współpraca z PUMĄ obejmuje działania projektowe, PR oraz showroom. Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert. Umowę zawarto na okres 12 miesięcy.
PUMA to znana marka działająca na rynku od ponad 65 lat. Bogate portfolio PUMY obejmuje profesjonalne obuwie i odzież dla sportowców oraz linie lifestyle i streetwearową linię Select. Marka stale angażuje się w kolaboracje ze znanymi światowymi projektantami, takimi jak Alexander McQueen i Mihara Yasuhiro, przenosząc innowacyjne projekty modowe do świata sportu. Przy tworzeniu kolekcji lifestyle współpracuje także z kreatywnymi kolektywami designerskimi, takimi jak Brooklyn We Go Hard, Sophia Chang, Solange Knowles, Ronnie Fieg, Jeff Staple, House of Hackney, czy kultowymi butikami, takimi jak japoński Mita Sneakers, koreański Kasina, szwedzki Sneakersnstuff, francuski Colette czy nowojorski Kith, tworząc wyjątkowe streetwearowe kolekcje, zgodne z aktualnymi trendami. Ponadto, marka PUMA rozpoczęła niedawno współpracę z Rihanną, która została Dyrektor Kreatywną marki i globalną ambasadorką linii Training.
Grupa odzieżowa PUMA skupia w swoim portfolio marki takie jak: PUMA, Cobra Golf, Tretorn, Dobotex oraz Brandon, dystrybuując swoje produkty do ponad 120 krajów i zatrudniając ponad 10 000 pracowników na całym świecie. Siedziba grupy mieści się w Herzogenaurach
w Niemczech.
Od stycznia 2015 roku Aliganza jest odpowiedzialna za całościową strategię komunikacyjną marki, w tym kontakty z mediami i stylistami, współpracę z celebrytami oraz projekty specjalne.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.