Większy zespół sieci reklamowej Budowia – Portal PR - 24PR




Większy zespół sieci reklamowej Budowia

25.02.2015 Kategoria: MARKETING. Autor: admin

Sieć reklamy internetowej Budowia, skupiająca największe polskie witryny i portale o tematyce budowlanej i wnętrzarskiej powiększyła swój zespół. Silniejsza Budowia działać będzie pod nowym kierownictwem – dyrektorem zarządzającym został Paweł Petkowicz.

Wprowadzone zmiany ugruntowują pozycję Budowii jako największego w Polsce zespołu handlowego, oferującego klientom branżowym kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online – od kampanii zasięgowych, przez narzędzia merytoryczne, reklamę video, content marketing, SEM/SEO, performance, aż po łączenie oferty internetowej z innymi mediami.
Oferta Budowii w portfolio sieci reklamowej IDMnet obejmuje 62 serwisy internetowe o tematyce budowlano-wnętrzarskiej i o łącznym zasięgu ponad 5,5 mln Real Users wg Megapanelu.
Nowa Budowia będzie realizować działania sprzedażowe poprzez aktywny kontakt z klientami końcowymi oraz domami mediowymi. Obecnie zespół Budowii liczy 12 osób. Zastępcą dyrektora zarządzającego jest Ewa Gruszka (Head of Budowia). Współpracę z domami mediowymi koordynuje Marta Dudzińska (Digital Group Account Manager).
Budowia to tematyczna sieć sprzedaży internetowej, wchodząca w skład Grupy ZPR Media (Grupę tworzą m.in. spółki ZPR Media, Time, IDMnet).

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.