Hoop Cola i youtuberzy szukają wschodzących gwiazd youtube’a – Portal PR - 24PR




Hoop Cola i youtuberzy szukają wschodzących gwiazd youtube’a

19.03.2015 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Pierwszego dnia wiosny, 21. marca 2015 r. Hoop Cola rusza z kolejną edycją internetowego talent show „Można inaczej”. Hoop Cola po raz kolejny zaangażuje do współpracy gwiazdy polskiego youtube’a i wspólnie z nimi będzie poszukiwać tym razem trzech wyjątkowych osobowości polskiej wersji serwisu. Tego dnia, akcja zostanie zainaugurowana również w „realu” na ulicach Warszawy i w programie Dzień Dobry TVN, a otworzy ją oficjalnie – Titan The Robot!

Rozpoczęcie kampanii Hoop Coli zaplanowano na pierwszy dzień wiosny, jednak zgodnie z jej hasłem: „Można inaczej” nie będzie to powitanie w stylu tradycyjnego „topienia Marzanny”. Specjalnie na tę okazję, po raz pierwszy w historii, zawita do Polski robot o imieniu Titan. Niesamowity, ponad dwumetrowy i pełen poczucia humoru robot, będzie tego dnia rozdawał Hoop Colę między wieżami Dworca Śródmieście, a przy złej pogodzie będzie można go spotkać na Dworcu Centralnym. Tego samego dnia, Titan będzie na antenie “Dzień Dobry TVN” i wspólnie z jednym z czołowych youtuberów, opowie o tegorocznej edycji internetowego talent show – “Można Inaczej”.
Z początkiem kwietnia rusza natomiast główny blok kampanii „Można Inaczej” – czyli internetowy talent show, w którym znani youtuberzy, już po raz drugi poszukają gwiazdy polskiej wersji serwisu. W tym roku kampania będzie realizowana dwuetapowo. Pierwszym, będą warsztaty prowadzone przez youtubowych Mentorów akcji. Spośród osób, które prześlą swoje zgłoszenia za pośrednictwem strony internetowej www.hoopcola.pl, mentorzy zakwalifikują 48 osób tworząc cztery grupy warsztatowe.
Youtuberzy, po zakończeniu warsztatów, wybiorą najlepszą dwunastkę uczestników, która ruszy wspólnie z nimi w podróż po Polsce odwiedzając 8 miast. W każdym z nich będą stawać przed różnymi zadaniami, a ich wykonywanie aktywnie relacjonować wspólnie z mentorami na kanale Hoop Coli na Youtube i Veedo.pl. Stworzone podczas podróży produkcje będą oceniane przez internautów. Najlepiej oceniona grupa stanie przed finalnym zadaniem na wyjeździe zagranicznym. Wielki finał akcji odbędzie się na drugiej edycji Hoop Likes Festival – festiwalu ludzi internetu.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pierwszej, ubiegłorocznej edycji „Można Inaczej” – mówi Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska. – Hoop Polska jest prawdopodobnie pierwszą firmą w Polsce, która postanowiła cały budżet jednej ze swoich marek ulokować w produkcjach internetowych. Produkcje video pozwalają nam skuteczniej docierać do naszych klientów, ale co ważne, nie z samym komunikatem, a z angażującą zabawą, która oprócz promocji naszej marki, pozwala kiełkujacym talentom youtube’a rozwijać siebie i promować swoją pasję. Dodatkowo, strategia ta przynosi wymierne efekty w postaci wyższego zasięgu kampanii, niż zasięgi generowane przez inne media przy podobnych kosztach. Jesteśmy autentyczni w haśle. Naszymi działaniami pokazujemy, że można inaczej, a patrząc na rynek reklamy w tym roku, wygląda na to, że wiele firm zaczyna brać z nas przykład – dodaje.
Youtube’owymi Mentorami tegorocznej edycji „Można inaczej” zostali: Gimper, Kocham Gotować, xMandzio, Izak, Chwytak TV, Letni Chamski Podryw oraz Śmiechawa TV.
Cała kampania będzie wspierana działaniami w social mediach: w serwisie youtube na kanale „Można inaczej” oraz na kanałach współpracujących z akcją youtuberów, a także na facebooku. Dodatkowo, marka Hoop Cola przygotowała dedykowane opakowania Hoop Coli, przedstawiające jej mentorów i promujące kampanię. Każdy, kto kupi choćby jedną butelkę z promocyjną etykietą, będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są udział w filmie jednego z Mentorów akcji oraz bilety na Hoop Likes Festiwal.
Ubiegłoroczna edycja kampanii wygenerowała ponad 6 mln wyświetleń brandowanego materiału. Na castingi w 4 miastach polski zgłosiło się 1602 uczestników, a ponad 160 tys. osób zaangażowało się w akcję komentując materiały wideo.
Kampania jest nakierowana w największym stopniu na youtube i facebook, ale przewidziane są także działania wspierające m.in. w prasie, radiu i na outdoorze.
Tegoroczna edycja kampanii Hoop Coli powstaje przy współpracy z agencjami 5:10 AM i Agora Internet Artists (AIA).

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.