Sprzedaż nośników reklamowych na stacjach drugiej linii metra rozpoczęta – Portal PR - 24PR




Sprzedaż nośników reklamowych na stacjach drugiej linii metra rozpoczęta

19.03.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Grupa Ströer realizuje pierwszą kampanię reklamową na peronach siedmiu nowych stacji. Kampania biura podróży Rainbow Tours obejmuje wszystkie nośniki reklamowe znaj-dujące się na drugiej linii metra. Dodatkowo marka umieściła również lay outy w nie-standardowej formie na pierwszej linii – na ścianach za ławeczkami znajdującymi się na stacji Centrum. Dzięki temu pasażerowie poruszający się na trasie Kabaty – Młociny również zapoznają się z przekazem reklamowym.

Kampania rozpoczęła się w połowie marca i potrwa do końca kwietnia b. r.

Druga linia metra wzbogaca ofertę Grupy Ströer o 443m² powierzchni reklamowych w postaci nośników CLP i Superscroll.
Warszawskim metrem podróżuje każdego dnia kilkaset tysięcy pasażerów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.