Żubr powraca do korzeni w kampanii „Kolej na Żubra” – Portal PR - 24PR




Żubr powraca do korzeni w kampanii „Kolej na Żubra”

30.03.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Po latach Żubr powrócił do źródeł swojego sukcesu i ponownie nawiązał współpracę z agencją PZL. Kampanią ją inaugurującą jest „Kolej na Żubra”. Najnowszą historię wymyślił i wyreżyserował Iwo Zaniewski – współtwórca i reżyser pierwszych filmów Żubra: „Cieszymy się niezmiernie, że Żubr wrócił do matecznika. Nasza filozofia nie zmieniła się przez te lata. Chcemy, aby obcowanie z reklamą było dla konsumentów poza wszystkim miłym przeżyciem i budziło sympatie oraz szacunek dla marki”.

W najnowszej historii główny bohater prezentuję inną niż zwykle postawę – jest zdecydowany, wręcz nieustępliwy w obronie słusznej sprawy. „Po raz kolejny mamy okazję zobaczyć żubra stającego w obronie równowagi panującej w puszczy. Tym razem zobaczymy naszego bohatera w konfrontacji z zupełnie nowym zagrożeniem pochodzącym spoza świata zwierząt” – mówi Kamil Trąbiński, młodszy menedżer marki Żubr.
W filmie pojawiają się więc tory i parowóz, czyli elementy należące do świata ludzi, z którym to światem po raz pierwszy w reklamie spotyka się Żubr.
Sposób opowiadania historii różni się w zależności od tego, czy będzie emitowana w internecie, radiu czy w prasie. Takie formy, jak komiks czy inne niespodzianki pokazują nowe, ciekawe możliwości dotarcia do odbiorców. Kampanię będzie można podziwiać od kwietna do lipca w telewizji, outdoorze, internecie, prasie oraz w sklepach.
Warto przypomnieć, że to właśnie PZL stworzył wizerunek marki oraz platformę komunikacyjną, w której piwo reklamowane jest bez pokazywania sytuacji jego spożycia. Rewolucyjny wówczas pomysł „broni się” do dziś, dzięki konsekwencji w komunikacji, pokazaniu piękna polskiej przyrody oraz zaskakującym, dwuznacznym hasłom.
Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Puszczy Białowieskiej odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania print, OOH oraz kampanię w radio odpowiada agencja PZL, za działania digital agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Żubr

Żubr to według udziałów rynkowych pierwsza, co do wielkości marka, na polskim rynku. Jej siłę od zawsze buduje unikatowa komunikacja oraz dobrej jakości produkt w przystępnej cenie.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.