Część listowa InPost z nową identyfikacją wizualną autorstwa PromoAgency. – Portal PR - 24PR




Część listowa InPost z nową identyfikacją wizualną autorstwa PromoAgency.

01.04.2015 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Dział listów największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce wprowadza nową identyfikację wizualną, komunikując dynamiczny rozwój i cechy, które pozwoliły osiągnąć mu rynkowy sukces. Za koncept nowego brandingu i identyfikację wyróżników marki, odpowiada agencja komunikacji marketingowej PromoAgency.

Inspiracją dla określenia charakteru i wizerunku InPost stało się origami – sztuka składania papieru, która odwołuje się do dawnego zwyczaju zdobienia listów i paczek prezentowych. Ważny w origami pomysł, a także proces tworzenia, który prowadzi do imponującego efektu końcowego, odzwierciedlają ścieżkę rozwoju spółki.

Stworzone przez PromoAgency key visuale opierają się na kilku symbolach zwierząt stworzonych w technice origami, wyrażających cechy charakteryzujące InPost. Opracowane kreacje graficzne przygotowane zostały dla celów prezentacji w materiałach firmowych, outdoorze czy prasie.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.