LoveBrands Relations dla Grupy Pracuj – Portal PR - 24PR




LoveBrands Relations dla Grupy Pracuj

20.04.2015 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji marketingowej, wspiera Grupę Pracuj w działaniach związanych z biurem prasowym. Agencja odpowiedzialna jest przede wszystkim za budowanie relacji z mediami i tworzenie materiałów prasowych.

LoveBrands Relations współpracuje z Grupą Pracuj do kilku miesięcy prowadząc działania dla Grupy Pracuj oraz marki Pracuj.pl.

W LoveBrands Relations wiemy, że budowanie wizerunku firmy bez odpowiedniej komunikacji z mediami jest niemożliwe. Rzetelne, efektywne i sprawne biuro prasowe jest dla dziennikarzy wizytówką każdej firmy. Współpraca z Grupą Pracuj jest dla nas cenna w każdym obszarze. Jest to spółka z już 15-letnim doświadczeniem, prowadzona z prawdziwą pasją – prawdziwy LoveBrand! – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes, LoveBrands Relations.

Za projekt z ramienia LoveBrands Relations odpowiedzialna jest Dorota Bieniek-Kaska i Marta Soluch, ekspert ds. komunikacji.

Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 20 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. Pracuj.pl jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 70 krajach świata.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.