Nowy Chief Digital Officer Burda International Polska i Czechy – Portal PR - 24PR




Nowy Chief Digital Officer Burda International Polska i Czechy

16.04.2015 Kategoria: media. Autor: admin

Z dniem 1 lipca 2015 Burda International wprowadzi zmiany w strukturze działu digital w Polsce i Czechach. Stanowisko Chief Digital Officer w obu krajach objęte zostanie przez Annę Podkowińską, która do tej pory pełniła funkcję dyrektora ds. przychodów w wydawnictwie AGORA S.A..
Anna odpowiedzialna będzie za strategię cyfrową wydawnictwa, a także wszystkie redakcje online i dział reklamy digital. Obecnie Burda Polska posiada 19 stron internetowych, w tym m.in. Elle.pl (5 mln odsłon) oraz największy portal kulinarny wśród wszystkich wydawców (mojegotowanie.pl, przyslijprzepis.pl, apetytonline.pl, allrecipes.pl) docierającą do ponad 2,1 mln realnych użytkowników miesięcznie. Burda Czechy posiada 12 stron internetowych o łącznym dotarciu miesięcznym do ponad 1,5 mln unikalnych użytkowników.
Anna Podkowińska – dotychczasowy dyrektor ds. przychodów w wydawnictwie AGORA S.A., CEO firmy Trader.com Polska oraz Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska. Związana z AGORA S.A. od roku 2008,
z Trader.com od roku 2000. Wcześniej Anna pracowała w dziale HR w Pepsico Polska/Restauracja Tricon. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, University of Ilinois, ukończyła studia Executive MBA oraz studia podyplomowe w zakresie Psychologii Zarządzania na SWPS.
Anna Podkowińska: „Bardzo się cieszę, że dołączam do tak dynamicznie rozwijającej się firmy medialnej jaką jest Burda International na obu rynkach w Polsce i Czechach. Dzięki tak wyjątkowemu portfolio brandów międzynarodowych i lokalnych siła z jaką będę mogła rozwijać biznes digital przyczyni się w wielkiej mierze do rozwoju firmy na obu rynkach”.
Margaret Ann Dowling, Regional Director Poland & Czech Republic: „Ogromnie się cieszę, że Anna dołączy do naszego zespołu i wspólnie będziemy rozwijać strategię digital brandów w naszym regionie. Jesteśmy gotowi na okres intensywnego rozwoju naszej oferty dla czytelników, partnerów marketingowych i reklamowych poprzez jeszcze silniejszą obecność w mediach cyfrowych, mobilnych oraz dalszy rozwój na polu e-commerce. Naszym głównym celem pozostają wiodące segmenty luxury lifestyle, moda, uroda oraz kulinaria, w których Burda utrzymuje pozycje lidera”.

Dodatkowych informacji udziela Michał Helman michal.helman@burdamedia.pl; 694 455 367

Burda Polska:
Obecnie w Polsce Burda jest wydawcą 49 tytułów, w tym między innymi magazynów odnoszących sukcesy na całym świecie takich jak Elle, Glamour, InStyle, National Geographic i BurdaStyle. Burda jest wiodącym wydawcą w segmencie kulinarnym, dotyczącym ogrodnictwa, podróży, poradników dla kobiet oraz popularno-naukowym. Burda wydaje dwa magazyny o największym nakładzie w segmencie miesięczników dla kobiet – Przyślij Przepis i Dobre Rady. Biorąc pod uwagę liczbę czytelników i udział w rynku reklam, Burda należy do grupy trzech najbardziej liczących się wydawców magazynów w Polsce.
Burda Republika Czeska:
Obecnie w Czechach Burda jest wydawcą 42 tytułów, w tym między innymi pozycji o międzynarodowej marce takich jak Elle, InStyle, Marie Claire, BurdaStyle i Maxim. Burda należy do wiodących wydawców w segmencie lifestylowym i poradników dla kobiet, wydaje Svět ženy, najlepiej sprzedający się miesięcznik dla kobiet w Czechach. Burda zajmuje wiodącą pozycję na rynku i rynków reklamowych.
Burda International:
Burda International GmbH prowadzi działalność na 17 rynkach i wydaje obecnie ponad 290 magazynów, a także wiele serwisów w mediach cyfrowych. Burda International jest wiodącym wydawcą w Europie Środkowej i Wschodniej i szybko rozszerza swoją działalność na rynkach w Azji. W Burda International pracuje ponad 2400 osób.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.