Sieć reklamowa Royal Ad wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej – Portal PR - 24PR




Sieć reklamowa Royal Ad wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej

14.04.2015 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Sieć reklamy luksusowej Royal Ad powiększyła zespół. Do działu sprzedaży agencyjnej dołączyli Tomasz Strączyński poprzednio związany z portalem Interia.pl oraz Igor Samul współpracujący dotąd z GRY-OnLine oraz bitstar. Tomasz Strączyński i Igor Samul objęli stanowiska Sales Managerów. Do zakresu ich zadań będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.

Tomasz Strączyński związany jest z branżą reklamy internetowej od 2010 roku. Przez ostatnie cztery lata pracował w dziale agencyjnym biura reklamy portalu Interia.pl jako Account Manager, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych domów mediowych i agencji reklamowych. Brał udział w projektach specjalnych oraz kampaniach cross-mediowych realizowanych w ramach grupy Bauer (Interia, RMF FM, Bauer).

Igor Samul działa w branży od 2011 roku. Jako Senior Account Manager w GRY-OnLine S.A., odpowiadał za realizację niestandardowych kampanii reklamowych dla kluczowych klientów największych domów mediowych. W ARBOmedia (a następnie Goldbach Poland) przygotowywał strategie reklamowe dla klientów domów mediowych tj. Unilever, Red Bull, Toyota, Lexus, Peugeot oraz prowadził projekty specjalne: rozwój sieci mobilnej, rozwój systemu mailingowego, RTB, video. Pracował również jako Management Board Assistant w bitstar, gdzie odpowiadał za marketing, koordynację prac zespołu oraz wdrażanie nowych rozwiązań.

Royal Ad to sieć reklamowa dedykowana branży dóbr luksusowych skupiająca w ofercie ponad 100 wyselekcjonowanych witryn premium. Klienci Royal Ad mają możliwość emitowania kampanii dla unikalnych grup docelowych np. w obszarze poszczególnych gałęzi przemysłu, specyficznych zainteresowań, a także grup zawodowych. Sieć współpracuje m.in. z serwisami: bcc.org.pl, artinfo.pl, jachting.pl, archinea.pl, ekskluzywne.net, zwyklezycie.pl, nakawie.pl, samoloty.pl. Royal Ad umożliwia również reklamę targetowaną behawioralnie, będąc jedynym podmiotem na rynku docierającym w ten sposób do autorskiej, wyselekcjonowanej bazy targetu premium.

Źródło: Royal Ad

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.