SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold – Portal PR - 24PR




SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

08.04.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Alpen Gold, jedna z najchętniej wybieranych marek czekolad na polskim rynku*, rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga Paruzel.

W kwietniu Alpen Gold rusza z nową komunikacją budującą wizerunek marki, przygotowaną w oparciu o jej nowe pozycjonowanie. Konsumentki Alpen Gold to aktywne i świadome kobiety, które mają w sobie siłę i motywację, aby uczynić swoje życie satysfakcjonującym na wielu różnych płaszczyznach, takich jak kariera, rodzina, hobby, czy sport. To właśnie one i ich pomysły na spełnienie w życiu będą sercem nowej kampanii marki. Jej głównym elementem jest konkurs, do którego zapraszamy wszystkie Polki i zachęcamy do tego, aby podzieliły się swoją wizją spełnienia w życiu i tym samym inspirowały miliony innych kobiet do działania.
Wiemy, że każdy dzień naszych konsumentek jest pełen różnych zajęć i obowiązków, które na pozór mogłyby zdominować ich życie. Jak się jednak okazuje, nasze konsumentki, wychodzą poza schematy i rutynowe zajęcia. Zauważyliśmy, że kobiety mają w sobie tyle siły i odwagi, aby samodzielnie podejmować decyzje odnośnie kształtu swojego życia, jak również poświęcać czas na działania, które dają im poczucie życiowego spełnienia. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki, Alpen Gold chce wspierać kobiety w realizacji tych działań, jak również inspirować i zachęcać inne kobiety do poszukiwania odpowiedzi na pytanie, czym dla nich jest spełnienie w życiu i podejmowania działan, aby to spełnienie osiągnąć – mówi Marta Gampf, Senior Brand Manager Local Brands, Mondelez Polska sp. z o.o.

Zainspiruj się – ambasadorki aktywacji

Ambasadorkami aktywacji są niezwykłe kobiety, które odnalazły spełnienie w życiu i mają na nie przepis: Sylwia Gruchała – czterokrotna olimpijka i dwukrotna medalistka olimpijska, Anna Nowak-Ibisz – aktorka, za sprawą programu w TVN Style znana jako Pani Gadżet oraz Kinga Paruzel – finalistka pierwszej polskiej edycji kulinarnego show MasterChef i autorka popularnego bloga kulinarnego.

Warto czasem zatrzymać się na chwilę i zastanowić, co sprawia, że czujemy się szczęśliwe – mówi Anna Nowak-Ibisz – dla mnie jest to możliwość pogodzenia pracy zawodowej i życia rodzinnego.

*z udziałem wartościowym marki na poziomie 7,8%, cała Polska, 2014

Każda kobieta może poczuć się spełniona, bez względu na to, czym się zajmuje i gdzie mieszka – tłumaczy Sylwia Gruchała – Macierzyństwo daje mi każdego siłę i motywację. Chcę przekazać swojej córce, żeby nigdy nie rezygnowała ze swojej drogi do szczęścia.

Spełnienie to także odważne spełnianie swoich marzeń – dodaje Kinga Paruzel.

Jak wygrać w konkursie Alpen Gold „SpełniOna 2015”? – zasady aktywacji

W konkursie Alpen Gold „SpełniOna2015” każda kobieta ma szansę wygrać 50 000 zł za zajęcie pierwszego miejsca, 30 000 za drugie miejsce lub 20 000 zł za zdobycie trzeciej pozycji, na realizację swoich marzeń i stać się inspiracją dla kolejnych tysięcy Polek. Wystarczy, że na stronie www.spelniOna2015.pl opisze, czym jest dla niej spełnienie i co sprawia, że czuje się szczęśliwa.

Konkurs odbędzie się dwuetapowo. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane od 7 do 27 kwietnia 2015 r. Co tydzień jury wybierze po 10 najbardziej inspirujących odpowiedzi na pytanie: „Czym dla Ciebie jest spełnienie?”. 30 autorek zgłoszeń zostanie zaproszonych na weekendowe warsztaty rozwoju osobistego, które odbędą się w hotelu Intercontinental w Warszawie. Wtedy także poznamy 3 finalistki, a o ich miejscu na podium zdecydują internauci w drugim etapie akcji – poprzez głosowanie na stronie www.spełniOna2015.pl.

Wsparcie kampanii

Partnerami aktywacji są wp.pl oraz radio Zet. Akcja będzie także wspierana działaniami w sklepach, kampanią on-line oraz działaniami PR. Za koordynację konkursu odpowiada IQM, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi agencja RC2.

Mondelez Polska sp. z o.o.
Mondelez Polska sp. Z o.o. wcześniej Kraft Foods Polska S.A., jest wiodącą firmą branży spożywczej
w Polsce, od 22 lat obecną na naszym rynku.
Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.
Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje
w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracownikówi jest liderem na rynku kawy, czekolady
i ciastek markowych w Polsce.
Więcej informacji: http://enjoymdlz.pl/

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.