Start kampanii reklamowej Multi Multi Loterii – Portal PR - 24PR




Start kampanii reklamowej Multi Multi Loterii

21.04.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Właśnie dziś ruszyła pięciotygodniowa ogólnopolska kampania reklamowa Multi Multi Loterii. Zasięgiem obejmie telewizję, radio oraz internet. Na jej potrzeby przygotowano pakiet materiałów POS.
Loteria została zorganizowana na zlecenie Totalizatora Sportowego przez firmę Unique One Sp. z o.o. Obejmuje wszystkie produkty LOTTO, jednak jej głównym celem jest zwiększenie świadomości
i wiedzy potencjalnych Graczy na temat Multi Multi oraz Multi Multi Plus, a dodatkowo zwiększenie zainteresowania tym konkretnym produktem jego dotychczasowych sympatyków. Loteria jest dodatkowym czynnikiem uatrakcyjniającym promocję produktu. Zwróci uwagę grających na jego podstawowe cechy i atrybuty. Uczestnicy loterii wezmą udział w losowaniu ponad 300 atrakcyjnych nagród, w tym dwóch samochodów osobowych.
Kreacja do kampanii została przygotowana w oparciu o koncept opracowany w 2013, który był już wykorzystywany w kampaniach prowadzonych zarówno w 2013, jak i w 2015 r. Głównym przekazem kampanii jest informacja o loterii oraz prezentacja nagród. Modyfikacja kreacji polegająca na wprowadzeniu komunikatów prezentujących loterię, została dokonana przez agencję Fat Baby.
Strategia komunikacji przygotowana przez dom mediowy ZenithOptimedia została oparta o analizę konsumpcji mediów w grupie docelowej i wykorzystuje następujące media:

1. Telewizja – TVP, Polsat, TVN oraz TVP, Polsat i TVN Tematyczne (spoty 15”);
2. Radio – kampania zostanie oparta o zakup czasów w trzech pakietach: Drapacz chmur, Zet Barometr + i RMF 3D (spoty 15”);
3. Internet – Onet, WP, Gazeta, Interia oraz mniejsze portale, np. poradnikowe, porównywarki cen i portale zakupowe.

Kampania jest jednym z szeregu działań mających zmienić wizerunek gry z trudnej i skomplikowanej na tę, w której to Klient decyduje o ile gra i doskonale wie, jak to zrobić.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.