UM promuje pierwszą interaktywną powieść Allegro! – Portal PR - 24PR




UM promuje pierwszą interaktywną powieść Allegro!

01.04.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

„Starość Aksolotla” autorstwa znanego na całym świecie pisarza science fiction Jacka Dukaja to nowy wymiar czytelnictwa stworzony wspólnie z Allegro. Powieść ma nietypową formę interaktywnego ebooka, a z poziomu landing page można drukować modele postaci w 3D! Kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina oraz tzw. video mapping. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Nowa forma powieści Jacka Dukaja jest mocno promowana w internecie. Reklamy można zobaczyć na głównych portalach internetowych, witrynach poświęconym szeroko pojętej kulturze, a także stronach związanych z literaturą typu fantasy. W kampanii wykorzystano również spoty reklamowe oraz reklamę typu TrueView na paltformie YouTube.
Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=kFHMb_9Pr2s
Działania promocyjne powieści dopełnia kampania buzz marketingowa oraz reklama typu Rich Media na urządzeniach mobilnych. Z kolei w kampanii kinowej zrealizowano tzw. video mapping – widzowie mogli zobaczyć reklamę nie tylko na ekranie, ale i na ścianach sali kinowej!
Z okazji premiery pierwszej cyfrowej książki w Polsce zaplanowano reedycję i sprzedaż na Allegro 21 opowiadań i mini powieści tego autora w postaci minibooków.
Making of: https://www.youtube.com/watch?v=Y5FoBa0NgpA
„Starość Aksolotla” autorstwa ukazuje się wyłącznie jako ebook na smartfony, tablety, czytniki
i komputery. Jest to zupełnie nowy wymiar książki, ponieważ oprócz samego tekstu powieść przepełniona jest treściami interaktywnymi, jak np. zdjęcia, linki do opisów itp. Dodatkowo na stronie www.jackdukaj.allegro.pl znajduje się opcja druku modeli postaci w 3D.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
###
UM jest domem mediowym – częścią międzynarodowej sieci IPG Mediabrands;
UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej wraz z dedykowanymi jednostkami specjalistycznymi: Mediabrands Studios (branded content), Reprise (performance), Mediabrands Analytics (analityka ekonometryczna), Mediabrands Science (badania i strategia marek).

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.