VOLKSWAGEN INSPIRUJE RAZEM Z DISCOVERY – Portal PR - 24PR




VOLKSWAGEN INSPIRUJE RAZEM Z DISCOVERY

25.04.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Od 4 kwietnia na kanałach z portfolio Discovery – Discovery Channel, TLC oraz Discovery Science – można oglądać specjalną winietę komercyjną przygotowaną przez zespół Discovery Media dla marki Volkswagen. Celem tej inicjatywy jest wsparcie promocji wchodzącego na polski rynek, nowego modelu popularnego Passata.

„To pierwszy projekt realizowany przez nas dla grupy Volkswagen, która zdecydowała się podjąć wraz z Discovery niestandardowe działania reklamowe. Podczas produkcji staraliśmy się podejść do tej marki niekonwencjonalnie. Naszym celem nie było zwykłe pokazanie osiągów nowego Passata, przede wszystkim chcieliśmy skupić się na przekazaniu wartości marki, tak aby zachęcić, zaciekawić, przyciągnąć odbiorców oraz przedstawić im ją jako innowacyjną, wyjątkową, a także inspirującą do działania” – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.
Winieta komercyjna to kolejne rozwiązanie reklamowe w ofercie Discovery. Jest ona formą bezpośredniej reklamy całej marki lub pojedynczego produktu, przygotowanej w konwencji programów Discovery, a jej cel to zainteresowanie i skuteczne dotarcie do określonej grupy docelowej.
„Przygotowany razem z zespołem Discovery materiał promocyjny jest doskonałym uzupełnieniem prowadzonej przez nas kampanii reklamowej Nowego Passata. W sposób przyjazny dla widza, a zarazem emocjonalny dla marki Volkswagen, przekazuje istotne informacje o jego zaawansowaniu technicznym. Pokazuje zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, inspirowane rzeczywistymi potrzebami kierowcy, które stanowią o komforcie, bezpieczeństwie i funkcjonalności użytkowania samochodu” – powiedział Mateusz Liśkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Volkswagen.
Oryginalna koncepcja winiety stworzona została przez zespół Discovery, a projekt zrealizowany był we współpracy z marką Volkswagen i domem mediowym MediaCom Warszawa, który odpowiadał za opracowanie strategii wprowadzenia modelu na rynek oraz zaplanowanie i zakup mediów. Winietę na zlecenie Discovery wyprodukował dom produkcyjny Timecode. Kreację w półtoraminutowej wersji będzie można oglądać tylko i wyłącznie na kanałach z portfolio Discovery do 26 kwietnia.
Wśród klientów zespołu Brand Partnership Discovery Media znajdują się m.in. Lidl, Procter & Gamble, T-Mobile, Grupa Żywiec, Samsung, Orange, czy Lotos.
Film promujący markę Volkswagen można zobaczyć pod linkiem: https://youtu.be/vhRIchsrY2I
Więcej informacji nt. Discovery Media: http://www.discoverymedia.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.