Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji „PIWNA BITWA W KUCHNI” – Portal PR - 24PR




Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji „PIWNA BITWA W KUCHNI”

20.05.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

19 maja wystartowała „PIWNA BITWA W KUCHNI”, czyli najnowsza kampania promocyjna serwisu Beerlovers.pl. Na stronie www.beerlovers.pl/piwna-bitwa dwie drużyny najbardziej znanych polskich blogerów przygotowały zaskakujące dania na bazie różnych rodzajów piw, a internauci głosują na ich przepisy. Białe fartuchy? Czy czarne? Zwycięzców poznamy 9 czerwca.

Beerlovers.pl to serwis internetowy, w którym znajdują się najciekawsze i najbardziej zaskakujące informacje ze świata piwa, a także edukacyjne i zabawne materiały wideo, oczywiście z piwem w roli głównej. W PIWNEJ BITWIE W KUCHNI zobaczyć można między innymi, jak przygotować burgery
z bułką na bazie Pilsnera Urquella, sałatkę z dressingiem z Redd’sa Gruszka i Chili lub zupę porową
z dodatkiem Książęcego Złotego Pszenicznego.
Do rywalizacji stanęli: w czarnych fartuchach Charlize Mystery, czyli Karolina Gliniecka z Marcinem Kucem z bloga „Jaja w kuchni” przeciwko Paulinie Wnuk z bloga „From movie to the kitchen” i Andrzejowi Tucholskiemu z bloga „Jest Kultura”, którzy założyli białe fartuchy. Cała czwórka udowadnia, że piwo to nie tylko dodatek na stół do gotowych dań, ale także świetny składnik potraw.

Mateusz Kołodziejski z serwisu Beerlovers.pl tłumaczy, że w sezonie letnim Polacy dużo chętniej sięgają po nowe smaki i rodzaje piw, dlatego serwis postanowił zachęcić do eksperymentowania także w kuchni:
„Naszym celem było pokazanie, że piwo potrafi zaskakiwać, szczególnie, że mamy na polskim rynku ogromny wybór różnych rodzajów i smaków. Chyba niewielu pomyślałoby o deserze na bazie piwa lub sałatce z piwnym vinegret? A takie właśnie przepisy proponujemy w „PIWNEJ BITWIE W KUCHNI” na Beerlovers.pl .” Jesteśmy przekonani, że wielu ludzi będzie zaskoczonych nowym wykorzystaniem piwa i że wywołamy modę na gotowanie z piwem.”

Zwycięską drużynę poznamy 9 czerwca, a wśród osób, które wytypowały liderów, rozlosowane zostaną nagrody.

Kampanię w obrębie mediów społecznościowych prowadzi agencja Lubię To!, a za współpracę z mediami i blogerami odpowiada Tailor Made PR.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.