Manitu przejmuje duchową władzę w polskich call center – Portal PR - 24PR




Manitu przejmuje duchową władzę w polskich call center

20.05.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Ruszyła kampania firmy SysTell – jednego z liczących się dostawców rozwiązań teleinformatycznych w Polsce.
Na potrzeby kampanii stworzono markę parasolową służącą wszystkim produktom SysTellu . Jest nią Manitu rozumiany jako duch skutecznej i łatwej komunikacji. Manitu przemawia swobodnym językiem, zaprzeczając konieczności używania branżowego slangu jako jedynego sposobu na wyrażenie profesjonalizmu.

„Oferta SysTellu to najwyższy standard obsługi gwarantujący szybki zwrot z inwestycji” – jesteśmy profesjonalni, to oczywiste. Przed wszystkim jesteśmy jednak zespołem ludzi, którzy czuwają nad płynną i skuteczną komunikacją. Robimy to aktywnie. „Manitu czuwa” – stwierdził Kacper Kwiatkowski, product manager.
Nad kampanią reklamową i mikromarketingową skierowaną do pracowników czuwa agencja reklamowa Expansja Advertising. Za przygotowanie strategii odpowiadają managing director Tomasz Torłop oraz account manager Zofia Ruszkiewicz. W kampanii wykorzystano m.in. kampanię displayową i mailing. Ponieważ marka ma przede wszystkim zbierać leady sprzedażowe – utworzono landing page’a do którego prowadzi m.in. kreatywna wysyłka bezpośrednia tzw. direct mailing . W media planie przewidziano także prasę (Szef Sprzedaży, Transport Manager, i IT Solutions ) oraz udział w konferencjach (Customer Congress, organizator: Nowoczesna Firma). Marka Manitu została również sponsorem największego wydarzenia w branży – konkursu Telemarketer Roku 2015, którego organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Na działania mikro marketingowe składają się plakaty, listy, pakiety gadżetowe.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.