EFL z godłem Najwyższa Jakość QI 2015 – Portal PR - 24PR




EFL z godłem Najwyższa Jakość QI 2015

29.09.2015 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

EFL otrzymał godło „QI Services” w największym w Polsce konkursie dotyczącym jakości – Najwyższa Jakość Quality International. Firma otrzymała nagrodę za najwyższą jakość świadczonych usług. Wyróżnienie jest potwierdzeniem, że firma stosuje najwyższe standardy. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej gali w hotelu Marriott w Warszawie.
Organizatorami programu są ForumBiznesu.pl i cykl gospodarczy Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Patronat nad nim objęli Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.
Laureaci konkursu wyłaniani są w trzech kategoriach: QI Products – dla produktów najwyższej jakości, QI Services – dla usług najwyższej jakości oraz QI Order – dla najwyższej jakości zarządzania. Nagrody są przyznawane dla każdej z czterech grup podmiotów, zależnie od wielkości zatrudnienia (firmy mikro, małe, średnie i duże), a także w grupie „Samorząd”.
– Szczególna dbałość o jakość świadczonych usług była kluczowym czynnikiem funkcjonowania firmy od początku jej istnienia – powiedziała Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL, która odebrała nagrodę. – Wdrożyliśmy model zarządzania jakością, oparty na metodologii KAIZEN, dzięki czemu stale monitorujemy jakość usług i na bieżąco wprowadzamy niezbędne zmiany i udoskonalenia, aby jakość ta była na najwyższym poziomie. Dlatego bardzo cieszy nas, że działania te spotkały się z uznaniem, którego wyrazem jest niniejsza nagroda.
Najwyższa Jakość QI to program skierowany do instytucji, producentów i usługodawców działających w Polsce, którzy posiadają i stosują klarowną politykę jakości w odniesieniu do swoich produktów, usług lub systemów zarządzania. Jego celem jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością oraz wskazywanie i promocja tych firm i instytucji, które gwarantują klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie.
W tym roku konkurs, którego patronami byli Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Klub Polskie Forum ISO 9000 i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości odbył się po już po raz dziewiąty. Wśród laureatów znalazła się należąca do EFL spółka flotowa Carefleet.
EFL oprócz „QI Services” może poszczycić się pięciokrotnie przyznanym godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi” oraz trzykrotnie otrzymanym tytułem „Finansowej Marki Roku”.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.