ŠKODA Superb zaprojektowana z udziałem Tomasza Ossolińskiego – Portal PR - 24PR




ŠKODA Superb zaprojektowana z udziałem Tomasza Ossolińskiego

26.09.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Zespół MediaCom Beyond Advertising opracował niestandardową akcję dla ŠKODY Superb. Projekt Superb Atelier zakłada współpracę z projektantem i desingerem Tomaszem Ossolińskim, a jej celem jest połączenie świata mody z motoryzacją.

Projekt SuperbAtlier udowadnia, że moda i motoryzacja mogą stanowić jeden świat, który jest połączeniem doskonałych osiągów oraz niebanalnego stylu i elegancji.
W ramach projektu, znany projektant i designer Tomasz Ossoliński zajmie się zaprojektowaniem wnętrza nowej ŠKODY Superb.

Samochód to dla większości użytkowników wyraz osobowości i oczekiwań względem motoryzacji. Dlatego ŠKODA zdecydowała się zaprosić do współpracy znanego projektanta Tomasza Ossolińskiego, by ten zaprojektował ponadczasowe wnętrze Superba. ŠKODA Superb jest eleganckim, wyszukanym i funkcjonalnym modelem, który zachwyca swoimi osiągami oraz wyjątkowa linią nadwozia. Nowy model wyznacza standardy w dziedzinie stylu, funkcjonalności i wygody pasażerów. Polski projektant charakteryzuje się minimalizmem, doskonałym krawiectwem i wyszukanymi krojami, dlatego właśnie taka osobowość została wybrana do stworzenia wnętrza nowej ŠKODY Superb.

W pierwszej fazie projektant tworzy koncepcję i szkice wnętrza auta. Następnie samochód zostanie skierowany do produkcji, firmie specjalizującej się w projektowaniu i produkcji unikalnych wnętrz samochodów. Finałem akcji będzie prezentacja zaprojektowanego modelu ŠKODY Superb na specjalnym pokazie kolekcji Tomasza Ossolińskiego – komentuje Maciej Boroń z MediaCom Beyond Advertising.

Ekipa realizująca projekt będzie towarzyszyła projektantowi w trakcie całego procesu. Od momentu tworzenia projektu aż po samą realizację zamysłu w warsztacie samochodowym. W ramach podsumowania akcji zostanie stworzony film będący opowieścią o tym wyjątkowym duecie. Ponadto treści wideo dotyczące projektu będą emitowane w TVN na antenie programów Dzień Dobry TVN oraz Co za Tydzień. – dodaje Karolina Weber z MediaCom Beyond Advertising.

Projekt realizowany jest przez zespół MediaCom Beyond Advertising – jednostkę specjalną MediaCom Warszawa. MBA odpowiada za opracowanie konceptu i realizację projektu, ze wsparciem agencji Futura Media. Za działania SEM odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za promocję na profilu SKODY na Facebooku – agencja Kalicińscy.com, a za działania PR – agencja Multi Communications. Agencja GoldenSubmarine odpowiada za stworzenie strony www (http://www.superbatelier.pl/) oraz produkcję filmu wizerunkowego.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.