Poranna kawa w SKM SAR – Portal PR - 24PR




Poranna kawa w SKM SAR

28.11.2015 Kategoria: Imprezy. Autor: admin

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna cykl spotkań dla swojej kadry zarządzającej „Poranna kawa w SKM SAR”. Pierwszy panel odbędzie się 8 grudnia br. w siedzibie SKM SAR. Poświęcony będzie współpracy agencji reklamowych i PR oraz możliwościom zdobywania wspólnych nagród w konkursie Cannes Lions.

SKM SAR, w ramach swojej działalności statutowej, postanowił organizować cykliczne spotkania wokół różnych tematów istotnych dla branży kierując się tym, że rzadko jest okazja porozmawiać, poza gronem Zarządu i Komitetów organizacyjnych konkursów lub inicjatyw SKM SAR, na ważne dla branży tematy. Spotkania te skierowane będą do zarządzających i współzarządzających agencjami oraz innych decyzyjnych osób w firmach. Spotkania przyjmą formę krótkich porannych paneli, raz
w miesiącu lub raz na dwa miesiące – w zależności od pojawiających się gorących tematów. Czasami będą na nie zapraszani klienci, naukowcy czy społecznicy a czasami zarządzający agencjami spotkają się wyłącznie w swoim gronie.
We wtorek, 8.12.2015r. w godz. 9:30 – 11:00, Sebastian Stępak – Dyrektor Zarządzający MSL, juror
w kategorii PR Lions w Cannes 2015, poprowadzi panel „How to earn media? PR i reklama – razem, ale osobno… O konsekwencjach absolutnego braku współpracy między największymi agencjami reklamowymi i PR w Polsce!”. Jego gośćmi będą Magda Klimaszewska Deputy Managing Director Y&R Group oraz Maciek Waligóra – Executive Creative Director DDB&tribal Warsaw, juror
w kategorii Cyber Lions w Cannes 2015, a także Monika Jasłowska Head of Brands Management Polpharma Group.
Uczestnicy zastanowią się z czego wynika brak kooperacji między agencjami reklamowymi i PR – konkurencja i dublowanie kompetencji a także przedyskutują co mogą zrobić wspólnie, by nie zjadać swoich budżetów – bo może brak porozumienia ma podłoże finansowe? Co jest podstawowym czynnikiem decydującym o viralowości kampanii? Co sprawia, że ludzie dzielą się treściami, co jest starterem dyskusji? Czy agencje reklamowe potrafią tworzyć treści, które szerują się bez dopalania
i czy agencje PR potrafią tworzyć treści paid – które będą szerowały się z dopaleniem? Czy agencje reklamowe i PR są sobie potrzebne – czy powinny się unikać? 8 z największych światowych marek powstałych w ciągu ostatnich 5 lat nie wykorzystuje reklamy – za to ich działy PR są absolutnymi decydentami w sferze marketingu. Czy to przyszłość, czy jedynie wypadek przy pracy? Jak to wpływa na ilość nagród zdobywanych w Cannes przez polskie agencje? To tylko kilka pytań, na które postarają się odpowiedzieć uczestnicy spotkania.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, są to obecnie 94 podmioty – agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, event marketingowe i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovationa AD i KTR.

Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.
www.skmsar.org

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.