Pierwsze wyniki badania PLaNET PBI/GFK w lutym 2016 – Portal PR - 24PR




Pierwsze wyniki badania PLaNET PBI/GFK w lutym 2016

15.12.2015 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

Stały Zespół Metodologiczny, działający przy PBI w ramach współpracy z GfK, podczas dzisiejszego spotkania podjął decyzję o zmianie harmonogramu prac związanych z premierą wyników badania PLaNET PBI/GfK. Członkowie Zespołu zdecydowali, że pierwsze opublikowane wyniki będą dotyczyły stycznia 2016. Na rynku wyniki te będą dostępne do 8. – 10. dnia roboczego następnego miesiąca.

„Od dwóch miesięcy dostarczamy już dane testowe, które wnikliwie analizowane są przez PBI. W styczniu będą one już dostępne w nowym oprogramowaniu analityczno-planerskim PROBE. Jednak część projektu dotycząca aplikacji mobilnych nie w pełni została wdrożona ze względu na złożony proces implementacyjny. Skutkiem tego na tym etapie projektu dane nie odzwierciedlają w sposób oczekiwany pełnego obrazu rynku mobilnego. W związku z tym zarekomendowaliśmy PBI publikację pierwszych wyników badania w lutym 2016” – komentuje Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca GfK.
„Wolimy dotrzymać wszystkich obietnic odnośnie jakości badania, nawet jeśli w grę wchodzi późniejsza premiera wyników badania” – dodaje Andrzej Garapich, prezes PBI i przewodniczący Stałego Zespołu Metodologicznego.
Badanie PLaNET PBI/GfK to standard pomiaru widowni internetowej w Polsce. Jest badaniem użytkowników stron i aplikacji internetowych. Dostarcza wiedzy o tym, ile osób korzysta z internetu w Polsce na urządzeniach PC i mobilnych, z jakich typów zasobów internetu korzystają (witryny, aplikacje desktopowe, treści strumieniowe) i w jaki sposób, a także kim są te osoby pod względem zmiennych społeczno-demograficznych. Wyniki badania są wykorzystane przez podmioty rynkowe do przedstawienia potencjału ekonomicznego (w tym reklamowego) internetu, jako kanału komunikacji marketingowej, przedstawiania pozycji rynkowej oraz potencjału reklamowego witryn i aplikacji poszczególnych wydawców, planowania kampanii reklamowych w internecie, analizy zachowań użytkowników w serwisach internetowych.
Więcej informacji: www.planetpbigfk.pl
Instytut GfK jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Umożliwia podejmowanie trafniejszych decyzji. Łączy pasję badawczą 13 000 ekspertów. Posiada 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych, w ponad 100 krajach. Dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań łączących technologię i naukę, zmienia „big data” w „smart data”, zwiększając przewagę konkurencyjną swoich klientów i jednocześnie wzbogacając doświadczenia i decyzje konsumentów.
Więcej informacji: www.gfk.com/pl
Polskie Badania Internetu (PBI) – organizacja utrzymująca rzetelne standardy badań polskiego internetu. Istnieje od 2000 roku, jej udziałowcami są najwięksi wydawcy internetowi w Polsce: Agora SA, Grupa Onet, Ringier Axel Springer, WP.pl, GG Network, Grupa ZPR Media, Interia.pl, Polska Press Grupa, Redefine. PBI wyróżnia wiedza ekspercka w zakresie badań internetu i pomiaru sieci w Polsce. Sztandarowym projektem PBI jest badanie PLaNET PBI/GfK – standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych i źródłem wiedzy o polskich użytkownikach internetu.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.