NOWE, MODNE AVANTI24 – Portal PR - 24PR




NOWE, MODNE AVANTI24

21.01.2016 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

Dziś – w czwartek, 21 stycznia br. swoją premierę ma zupełnie nowy serwis zakupowy Avanti24, który powstał z połączenia serwisów Avanti24 i Groszki.pl. Nowy serwis zapewnia najszerszy na polskim rynku zakres treści związanych z modą, urodą oraz zakupami. Styliści i redaktorzy magazynu „Avanti” oraz zespół serwisu Groszki.pl doradzają w nim, jak mądrze kupować modne ubrania i dobre kosmetyki.

Nowe Avanti24 to serwis zakupowy, który wyróżnia się wysokiej jakości treściami redakcyjnymi i odpowiada na najważniejsze potrzeby osób szukających porad na temat wyglądu. Serwis jest z jednej strony lifestyle’owym poradnikiem skierowanym głównie do kobiet w każdym wieku, zainteresowanych modą, urodą i najnowszymi trendami, a z drugiej strony – agregatorem sklepów internetowych z wygodną wyszukiwarką produktów.

– Polski rynek e-commerce w kategorii moda i uroda dynamicznie się rozwija – dzięki serwisowi Avanti24 chcemy zbudować na nim mocną pozycję – mówi Michał Gwiazdowski, dyrektor programowy serwisów czasopism Agory. – Pod dotychczasową marką Avanti24 stworzyliśmy serwis zawierający zupełnie nowe lub zdecydowanie usprawnione elementy – od bazy produktów, przez pozycjonowanie, po kompozycję treści i wyeksponowanie części zakupowej.

Serwis Avanti24 w specjalnych galeriach osadzonych na stronach artykułów agreguje produkty klientów. Są one prezentowane w autorskim narzędziu Agory – Native Galleries, które po raz pierwszy zostało z sukcesem zastosowane na stronach serwisu Groszki.pl. Wszystkie produkty w galeriach opatrzone są linkami do stron internetowych i dopasowywane do treści artykułów, przez co ułatwiają użytkownikom serwisu wyszukanie tych samych modeli lub produktów podobnych do tych, o których czytają. Elementem e-commerce na Avanti24 jest również baza produktów zawierająca setki tysięcy ofert i tysiące marek – poruszanie się po niej umożliwia wygodna wyszukiwarka.
Nowy serwis Avanti24 jest też świetnie przygotowany do realizacji kampanii reklamowych. Dostępne są w nim wysokiej jakości formaty reklamowe dedykowane kampaniom display oraz niestandardowym, w tym reklamy natywnej. W serwisie można też zamówić produkt z nowej oferty reklamowej grupy Gazeta.pl – All screens.

– Serwis Avanti24 to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników i reklamodawców – mówi Agnieszka Janota, dyrektor ds. projektów e-commerce w segmencie Internet Agory. – To miejsce, w którym można znaleźć inspiracje i porady tworzone przez stylistów magazynu „Avanti” oraz zespół serwisu Groszki.pl, obiektywne testy produktów, a wszystko to opatrzone galeriami produktów, które prowadzą użytkownika bezpośrednio do sklepu. Natywność i kontekstowość narzędzia Native Galleries tworzy unikalną wartość, którą cenią i której poszukują reklamodawcy.

Serwis stworzył doświadczony zespół projektowy Agory prowadzony przez Michała Gwiazdowskiego, dyrektora programowego serwisów czasopism Agory i Agnieszkę Janotę, dyrektor ds. projektów e-commerce w segmencie Internet Agory. Szefem biznesu Avanti24 została Wioleta Deptuła, kierowniczka serwisów internetowych czasopism Agory. Redaktor prowadzącą jest Dagmara Łacny. Treści e-commerce tworzy zespół pod kierownictwem Anny Mazur.

Start nowego serwisu Avanti24 wspiera kampania prowadzona w internecie (serwisy czasopism Agory, serwisy Gazeta.pl), w prasie (czasopisma Agory, „Metrocafe.pl”) oraz w aplikacjach mobilnych marek Agory. Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.