Niestandardowy projekt Flying Blue – Portal PR - 24PR




Niestandardowy projekt Flying Blue

27.02.2016 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

Wywiad z Mileną i Marcinem, zwycięzcami konkursu #LoveMiles na temat nietypowej promocji programu lojalnościowego Air France KLM. Projekt realizowany był równolegle w Polsce i w innych krajach

Milena i Marcin_ zwycięzcy konkursu #LoveMiles (003)
Milena i Marcin wrócili właśnie ze swojego miesiąca miodowego, który wygrali w konkursie #LoveMiles. Pytamy ich o pierwsze wrażenia z wyjazdu.

Milena: Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej podróży poślubnej do Kanady i Meksyku i z pewnością nasze marzenia jeszcze długo by się nie spełniły, gdyby nie konkurs #LoveMiles.

Marcin: Mechanizm konkursu został tak skonstruowany, że im więcej internautów zobaczyło film z naszym udziałem, w tym dalszą podróż mogliśmy się wybrać dzięki uzbieranym Milom programu lojalnościowego Flying Blue. Za każde obejrzenie filmu otrzymywaliśmy 10 Mil. Zmobilizowaliśmy znajomych, a znajomi znajomych i uzbierało się ich całkiem sporo. Planując podroż za uzbierane Mile mieliśmy do wyboru właściwie całą siatkę połączeń Air France KLM, w tym najpiękniejsze i najbardziej romantyczne miejsca na świecie jak Mauritius, Tajlandia, Karaiby, Rio de Janeiro, Bali i wiele innych. Milena zawsze marzyła o Kanadzie, a ja uwielbiam tropiki. W końcu zdecydowaliśmy się na przepiękne Toronto i egotyczne Cancún. Dobrze, że dzięki zebranym Milom mogliśmy zabrać również dodatkowe sztuki bagażu, bo potrzebowaliśmy ubrań zarówno letnich, jak i zimowych (śmiech).

Jak rozpoczęła się wasza przygoda z konkursem #LoveMiles?

Marcin: Bardzo niepozornie. Nadesłaliśmy krótki film o naszym związku, nie do końca wierząc w swoje szanse. Ku naszemu zaskoczeniu okazaliśmy się najlepsi. Potem były kolejne etapy.

Co musieliście zrobić, żeby wygrać?

Milena: W kolejnym etapie wzięliśmy udział w filmie reklamowym o Flying Blue. Na planie towarzyszyła nam profesjonalna ekipa, dlatego mieliśmy tremę.

Marcin: Resztę zawdzięczamy internautom. Zebrane Mile mogliśmy potem wymieniać na dowolne przeloty i dodatkowe udogodnienia w czasie podróży. Chyba się spodobaliśmy, bo uzbierało się ich wystarczająco, żeby pojechać w naszą wymarzoną podróż. A dodatkowo dzięki karcie Flying Blue Gold mogliśmy korzystać z wielu udogodnień na lotnisku, np. z saloników biznesowych i pierwszeństwa w wejściu do samolotu. W drodze powrotnej wymieniliśmy resztę Mil na upgrade przelotu i przesiedliśmy się do Klasy Biznes.

Jak podsumowalibyście swój udział w konkursie „Love Miles” Air France KLM?

Milena: Od początku musieliśmy się wykazać kreatywnością i przezwyciężyć tremę. W kolejnych etapach było już łatwiej. Trzecia odsłona projektu zaplanowana była na czas podróży, a naszym zadaniem było kręcenie filmów o naszej wyprawie z Flying Blue kamerką GoPro.

Marcin: Rzeczywiście były momenty tremy, ale wspomnienia ze wspaniałej podróży zachowamy na zawsze.
***

Niebanalnie o programie lojalnościowym

Program #LoveMiles miał na celu pokazanie możliwości programu lojalnościowego, oferowanego przez linie lotnicze Air France KLM. Konkurs opierał się na klasycznym mechanizmie Flying Blue – za korzystanie z przelotów tymi liniami, otrzymuje się Mile, a następnie wymienia się je na nagrody. Najcenniejszymi nagrodami są przede wszystkim przeloty w ramach ogromnej siatki połączeń lotniczych Air France KLM i 35 linii partnerskich, a film na ten temat autorstwa Mileny i Marcina, nakręcony kamerą GoPro, jest do objerzenia na http://bitly.pl/MBCng. Ale nie tylko. Z programu mogą czerpać korzyści również podróżni, którzy latają rzadziej i nie zgromadzili wystarczającej liczby Mil na przelot nagrodowy. W kolejnych filmach zwycięzcy z Polski pokazali inne korzyści Flying Blue m.in. wymianę zebranych Mil na dodatkowy bagaż http://bitly.pl/HIiw5, jak korzystać ze zniżek na loty za mile, http://bitly.pl/QVKGc, wymianę mil na tzw. upgrade do klasy biznes (podwyższenie klasy przelotu) http://bitly.pl/uWpil, dodatkowy posiłek tematyczny „à la carte” podawany w czasie lotu http://bitly.pl/lPKVz, wstęp do saloników biznesowych czy pierwszeństwo w wejściu do samolotu http://bitly.pl/2eZ6B.

Konkurs #LoveMiles realizowany był od sierpnia 2015 roku do lutego 2016 roku − równolegle w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Do wygrania była wymarzona podróż poślubna dla jednej pary z każdego kraju. Koncept akcji został stworzony przez agencję Leo Burnett i składał się z kilku etapów. Głównymi kanałami komunikacji były media społecznościowe, jak Facebook i YouTube, wspierane przez standardowe działania PR. Warto podkreślić, że projekt #LoveMiles został nominowany w wewnętrznym konkursie Air France KLM na najlepszą akcję marketingową.

Partnerami projektu w Polsce był blog ZróbSWÓJślub oraz Wydawca Magazynu Moda-Ślub.
***
Air France KLM
Od 2004 roku Grupa Air France KLM tworzy jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym. Obydwie linie dysponują potężną siatką połączeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z i do Europy. Liczy ona obecnie 316 miast w 115 krajach, a loty realizowane są z lotnisk bazowych w Paryżu i Amsterdamie. W 2014 roku z usług Air France i KLM skorzystało 87.4 mln pasażerów. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 25 mln członków.
Air France KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta i Alitalia – tworzą największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. Linie Air France i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 16 tys. lotów dziennie, do 1052 miejsc, w 177 krajach. Aktualne oferty promocyjne znaleźć można na stronach: www.airfrance.pl oraz www.klm.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.