Samsung kolejny raz wybiera Leo Burnett – Portal PR - 24PR




Samsung kolejny raz wybiera Leo Burnett

24.02.2016 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Agencja reklamowa Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę produktów z kategorii Brown Goods marki Samsung Electronics Polska. Będzie odpowiedzialna za działania z zakresu ATL oraz DIGITAL produktów RTV i audio dla klientów indywidualnych.

Leo Burnett współpracuje z marką Samsung od 2012 roku. Dotychczas agencja zajmowała się obsługą działu IT&Mobile.

– Nasza znajomość produktów oraz doświadczenie z kategorii IT&Mobile pozwoliły nam na stworzenie spójnej z filozofią marki strategii marketingowej. Telewizory i smartfony Samsung wiele łączy – współtworzą jeden, spójny ekosystem. Dlatego synergia działań na rzecz tych dwóch zbieżnych kategorii jest dla marki Samsung kluczowa – powiedział Adam Nowakowski, szef strategii Leo Burnett.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.