TBWA realizuje kolejną kampanię reklamową marki Pur – Portal PR - 24PR




TBWA realizuje kolejną kampanię reklamową marki Pur

15.02.2016 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Agencja TBWA przygotowała kolejną kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Pur, w której jako ambasadorka marki powraca Bożena Dykiel. Tym razem u boku aktorki pojawi się również Mieczysław Hryniewicz – oboje znani są z serialu, w którym bawią widzów w roli sympatycznego małżeństwa.

W nowej reklamie Bożena Dykiel i Mieczysław Hryniewicz, podobnie jak w serialu, wcielają się w małżeństwo z wieloletnim stażem. Przedstawiona w spocie scena zmywania naczyń z humorem opisuje sytuację, która może zdarzyć się każdemu z nas.

TBWA odpowiada za stworzenie idei kreatywnej spotu, przygotowanie scenariusza
oraz nadzór produkcyjny. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TANGO Production. Emisja 30” filmów w głównych stacjach telewizyjnych rozpocznie się 15 lutego br. i potrwa 8 tygodni.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Informacje o TBWA
TBWA – kreatywna agencja sieciowa obecna na rynku od 1997, działająca w oparciu o Disruption®.
Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Media Trendy, Kreatura
czy Golden Drum. Kluczowi klienci TBWA to m.in. GSK, Henkel, L’Oreal, Manufaktura, Nissan, Diageo.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.