Think Kong wspiera National Geographic Polska w działaniach on-line – Portal PR - 24PR




Think Kong wspiera National Geographic Polska w działaniach on-line

18.02.2016 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Magazyn National Geographic Polska rozpoczął współpracę z agencją social media Think Kong.
Współpraca ma charakter stały i jej celem jest wspieranie bieżących akcji promocyjnych, komunikacji magazynu w Internecie, w kanałach społecznościowych. Współpracę rozpoczęła realizacja kampanii promującej specjalną ofertę turystyczną „No Limits” – autorskich ekspedycji fotografów i ekspertów National Geographic.

Za prowadzenie działań na rzecz NG ze strony Think Kong odpowiada zespół Agnieszki Rutkowskiej. Ze strony National Geographic Polska współpracę nadzoruje Łukasz Głombicki.

National Geographic to legenda wśród magazynów, z historią sięgającą 126 lat wstecz. Za tytułem stoi największe towarzystwo naukowe na świecie, które do tej pory sfinansowało 10 tysięcy grantów. To dzięki National Geographic Society odkryto między innymi legendarne miasto Inków Machu Picchu, wrak Titanica, szkielet superkrokodyla w piaskach Nigru. National Geographic to pismo dla ludzi o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących wybitną fotografię i dbających o ochronę środowiska. Na jego łamach można znaleźć artykuły o najnowszych odkryciach archeologicznych i paleontologicznych, niezwykłych kulturach, przyrodzie, historii, medycynie. Porusza także tematy społeczne i polityczne, opisuje konflikty, problemy ekologiczne i efekty zmian klimatycznych. Obecnie, poza flagową edycją amerykańską, ukazuje się 37 wydań lokalnych, czytanych co miesiąc przez 60 mln osób na świecie. W Polsce Redaktor Naczelną magazynu jest Martyna Wojciechowska.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong jest członkiem pierwszej międzynarodowej sieci agencji social mediowych BOX Europe obecnej m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa w ramach grupy On Board, w skład, której wchodzi agencja public relations On Board PR ECCO Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards) za niektóre ze swoich największych projektów m.in. Sony i Adobe. Agencja realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. KLM, Air France, Groupon, Proama, Vision Express, Mlekovita, Tomme Tippee, Sundance Channel. www.thinkkong.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.