Zwycięzca „Top Model” Radek Pestka na okładce najnowszego wydania „Avanteen” – Portal PR - 24PR




Zwycięzca „Top Model” Radek Pestka na okładce najnowszego wydania „Avanteen”

08.02.2016 Kategoria: media. Autor: admin

Propozycje najmodniejszych ubrań z dżinsu i na zimowe wyprawy, sposoby na samodzielne wykonanie kołnierzyka i plecako-worka, porady, jak zostać modelką i youtuberką oraz kupony rabatowe do ponad 800 sklepów – to wszystko znajdzie się w najnowszym numerze „Avanteen”, który ukaże się jutro – we wtorek, 9 lutego br. Bohaterem numeru jest zwycięzca 5. edycji programu „Top Model” Radek Pestka.
Avanteen_01_16_okladka (00000003)

Tematem numeru pierwszego w tym roku wydania „Avanteen” jest bycie „wege” – rozumiane także jako odpowiedzialne wybieranie ubrań oraz pomoc zwierzętom. Redakcja proponuje przepisy na wegetariańskie dania, poleca wegańskie ubrania, prezentuje gwiazdy, które identyfikują się z ideą bycia „wege”, a także doradza, jak zostać wolontariuszem w organizacjach zajmujących się ochroną zwierząt.

W „Avanteen” czytelnicy znajdą ponadto propozycje mody na Walentynki i rzeczy w pastelowych kolorach, a także wybór najmodniejszych kolczyków. Redakcja proponuje najmodniejsze fryzury typu „luz pod kontrolą”, radzi, jak uporać się z przetłuszczającymi się włosami i jak wykonać makijaż na Dzień Zakochanych oraz prezentuje test pomadek ochronnych i kosmetyków punktowych na trądzik.

W dziale „Dla Niego” chłopcy znajdą przegląd mody denimowej oraz w stylu drwala, a także wybór kosmetyków dostosowanych do ich cery.

Dzięki aplikacji Viuu czytelnicy najnowszego wydania „Avanteen” mogą obejrzeć m.in. nagrania z sesji z Radkiem Pestką oraz z innych sesji zdjęciowych.

„Avanteen” zachęca również czytelników do skorzystania z 45 kuponów rabatowych ze zniżką do -50% m.in. na zakup odzieży, obuwia i biżuterii. Kupony można wykorzystać w ponad 800 sklepach stacjonarnych i internetowych w całej Polsce.

Najnowsze wydanie „Avanteen” ukaże się we wtorek, 9 lutego br. w cenie 2,99 zł. Numer będzie dostępny także w wersji z dodatkiem – perfumowanym żelem lub peelingiem do ciala w trzech zapachach do wyboru (cena magazynu z dodatkiem – 5,99 zł).

Wydanie pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w internecie (serwisy Gazeta.pl, serwis Avanti24.pl, Facebook), w prasie (czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metrocafe.pl”), w stacjach radiowych (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Zet), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w kinach sieci Helios i punktach sprzedaży. Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

„Avanteen” to jedyny w Polsce magazyn lifestyle’owo-shoppingowy dla młodzieży w wieku 11-19 lat, poświęcony zwłaszcza modzie i urodzie. Proponuje inspiracje i stylizacje oraz wybór z sklepowej oferty ubrań i dodatków. Część pisma poświęcona urodzie zawiera praktyczne porady dotyczące pielęgnacji cery, wykonania manikiuru i stylizacji fryzur oraz propozycje kosmetyków. Materiały z sesji zdjęciowych wzbogacone są o nagrania backstage, które można oglądać na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Viuu.
Magazyn uzupełnia portfolio czasopism Agory o ofertę skierowaną do młodego odbiorcy i poszerza markę shoppingową „Avanti”. Pierwszy numer „Avanteen” ukazał się w czerwcu 2014 r.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.