Lionel Messi dołączył do grona globalnych ambasadorów marki Huawei – Portal PR - 24PR




Lionel Messi dołączył do grona globalnych ambasadorów marki Huawei

20.03.2016 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Huawei, światowy lider branży smartfonów i technologii informatycznych, przedstawił nowego ambasadora marki. Został nim Lionel Messi, argentyński piłkarz klubu FC Barcelona. Messi jest uosobieniem wartości marki Huawei,
5 (003)
od lat inspiruje miliony ludzi na całym świecie, aby wyznaczali sobie ambitne cele, realizowali marzenia i dążyli do perfekcji.

– Lionel Messi, podobnie jak Huawei, zawsze szuka możliwości, aby być jeszcze lepszym w tym, co robi. Pomoże naszej marce przekazywać te wartości ludziom od Europy, przez Azję, po Amerykę Południową. Wierzymy, że droga, którą teraz wspólnie kroczymy, zaprowadzi nas do sukcesu. – powiedział Kevin Ho, President, Handset Business, Huawei Consumer BG.

Firma Huawei nieprzerwanie inspiruje swoich klientów do dokonywania rzeczy niezwykłych. Podejście Messiego do życia i jego kariera idealnie wpisują się w główne przesłanie marki: Make it possible. Piłkarz i jego rodzina zrobili wszystko, co mogli, aby urzeczywistnić marzenie młodego Messiego: grę w profesjonalnym klubie piłkarskim. Zdobywanie wiedzy i doświadczenia oraz zmaganie się z wieloma przeszkodami, stanowią nieodzowny element drogi prowadzącej do osiągnięcia wyznaczonego celu. Walka o sukces Lionela Messiego jest bardzo bliska historii sukcesu firmy Huawei.

– Trzeba stale walczyć, by zrealizować swoje marzenia. Musisz poświęcić wszystko i iść zawsze do przodu, aby stawać się coraz lepszym. Dla mnie każdy dzień, w którym jako zawodnik nie robię żadnych postępów, jest dniem straconym. – skomentował Lionel Messi.

Zaangażowanie Huawei na rzecz promowania sportu, a w szczególności piłki nożnej, wynika z przekonania o tym, że sport wzbogaca codzienne życie i kształtuje charakter. W ciągu ostatnich kilku lat firma podejmowała działania z najlepszymi klubami piłkarskimi, takimi jak Club América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid czy AC Milan. Nazwy tych drużyn rozpalają serca i emocje ludzi na całym świecie. Huawei konsekwentnie rozwija też współpracę z piłkarzami, którzy są ucieleśnieniem wartości firmy. Do tego grona należą m.in. Robert Lewandowski i Alexis Sánchez, a teraz także Lionel Messi.

Pasja, wytrwałość i dążenie do doskonałości to sportowe cechy, dzięki którym firma Huawei uplasowała się wśród 3 czołowych producentów smartphonów na świecie. Flagowe modele urządzeń z serii Mate, P i G to najbardziej popularne smartphony klasy premium wśród konsumentów.

-###-
O Huawei Consumer Business Group
Od końca 2013 roku produkty i usługi firmy Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Huawei został trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży w 2013. Firma otworzyła również 16 centrów rozwoju na całym świecie, m.in w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group (BG) odpowiada za szerokie portfolio produktowe w tym smartfony, urządzenia mobilne, domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym (ICT) i rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei BG dostarcza najnowocześniejsze technologie i rozwiązania klientom na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer BG: consumer.huawei.com/en/

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:
Facebook: facebook.com/HuaweiDevice
Twitter: twitter.com/HuaweiDevice
Google+: plus.google.com/+HuaweiDevice
YouTube: youtube.com/user/HuaweiDevice
Flickr: flickr.com/photos/huaweidevice

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.