Marka Gosia sponsorem programu „Hell’s Kitchen – Piekielna Kuchnia” – Portal PR - 24PR




Marka Gosia sponsorem programu „Hell’s Kitchen – Piekielna Kuchnia”

03.03.2016 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Z początkiem marca rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Gosia. Marka Gosia została sponsorem marcowych odcinków programu „Hell’s Kitchen – Piekielna Kuchnia”. To już piąty sezon programu emitowanego w telewizji Polsat, który swoją premierę miał 1 marca. Billboardy sponsorskie promujące „Folię do żywności z ucinarką”
kampania tv Gosia (003)
oraz „Mopa żółtą mikrofibrę” wyświetlane są w najlepszych czasach antenowych w kanałach Polsat, Polsat Cafe i Polsat News.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i pokazanie, że produkty marki Gosia dostarczają unikalnych rozwiązań – sprytnych patentów. W jednym z dwóch spotów prezentowany jest hit marki – Folia do żywności z wbudowaną ucinarką, która jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy zmagają się z trudną do podzielenia na kawałki folią spożywczą. Drugi spot przedstawia Mopa żółtą mikrofibrę z gąbka szorującą – jedyny taki produkt na rynku.

Marka Gosia oferuje artykuły ułatwiające: pieczenie, przechowywanie oraz sprzątanie. Produkty wyrózniają się sprytnymi patentami, które zostały wymyślone i stworzone, aby ułatwiać prace domowe całej rodzinie.

Marka należy do polskiego producenta artykułów gospodarstwa domowego oraz chemii gospodarczej – firmy Politan. Swoją strategię biznesową opiera na dwóch filarach: sprzedaży produktów markowych, skierowanych do konsumenta oraz produkcji rozwiązań dla sektora B2B w zakresie konfekcjonowania oraz tworzenia indywidualnej technologii.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.