Nowa kampania jogurtów Fantasia w stylowych opakowaniach projektu Ani Kruk – Portal PR - 24PR




Nowa kampania jogurtów Fantasia w stylowych opakowaniach projektu Ani Kruk

03.03.2016 Kategoria: Kampania. Autor: admin

7 marca br. rusza nowa kampania limitowanej edycji jogurtów Fantasia Black i Fantasia Whitew stylowych opakowaniach projektu Ani Kruk. Współpraca z projektantką obejmuje również stworzenie kolekcji biżuterii ANIA KRUK inspired by Fantasia. Koncept kreatywny kampanii reklamowej stworzyła agencja Young & Rubicam Polska,
Fantasia_white_pl
a spot telewizyjny agencja Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, natomiast działania PR realizować będzie agencja ATW Communications.
Nowa kampania promocyjna marki Fantasia wprowadza na rynek dwa limitowane warianty smakowe jogurtu – Fantasia White i Fantasia Black w opakowaniach projektu znanej polskiej projektantki biżuterii, Ani Kruk. Unikalna modowa współpraca, która będzie promowana w kampanii telewizyjnej oraz internetowej, obejmuje również premierę kolekcji biżuterii ANIA KRUK Inspired by Fantasia.
Elementami kampanii będzie emisja spotu reklamowego, działania digitalowe oraz konkurs, w którym nagrodami będą zestawy biżuterii z unikatowej kolekcji ANIA KRUK inspired by Fantasia. Kampanię uzupełnią aktywności marketingowe
w sklepach, w tym zintensyfikowane promocje produktu oraz lokowanie materiałów POS. Działania PR obejmą prasę oraz media elektroniczne.
Limitowana edycja jogurtów Fantasia to dwa nowe, wyszukane warianty smakowe. Fantasia Black to połączenie kremowego jogurtu z chrupiącymi, kakaowymi kulkami, natomiast dodatkiem Fantasia White będą kulki o smaku kokosowym. Lekki, finezyjny smak nowych jogurtów odzwierciedlają stylowe opakowania graficznego projektu Ani Kruk. Na wieczku i etykiecie produktu znajdzie się subtelny ornament, a wzór uzupełnia stylizowany, złoty napis informujący o smaku jogurtu, umieszczony na różowym tle przełamującym stonowaną kolorystykę projektu. Całość komunikuje inspiracje światem mody, urzekając cenioną przez projektantkę dyskretną elegancją.
Kolekcja biżuterii ANIA KRUK inspired by Fantasia, dostępna od marca w sprzedaży w butiku i sklepie internetowym ANIA KRUK, złożona jest z delikatnych, koronkowych wzorów, w które wpisano monogram „K”, będący wariacją logotypu marki ANIA KRUK. Kolekcję tworzą dwa zestawy biżuterii – z białego i żółtego złota – oraz bransoletki z białego i czarnego złota. Biżuterię utrzymano w estetyce typowej dla prac Ani Kruk, charakteryzującej się niewymuszoną elegancją i szykowną prostotą.
Autorem spotu reklamowego promującego limitowaną edycję jogurtów Fantasia jest agencja Platige Image. Koncepcję kampanii reklamowej opracowała agencja Young & Rubicam Polska, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Działania PR realizuje agencja ATW Communications.

***
O Danone
Firma Danone Sp. z o.o. jest obecna w Polsce 25 lat. Jest liderem w branży świeżych produktów mlecznych. Misją firmy Danone jest, by poprzez żywność nieść zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Firma od lat walczy z niedożywieniem dzieci w Polsce poprzez program Podziel się Posiłkiem i Partnerstwo dla Zdrowia (produkty Mleczny Start).  Więcej na www.danone.pl
O Ani Kruk
ANIA KRUK to marka biżuterii modowej tworzona przez rodzeństwo Wojciecha jr i Annę Kruków. Projekty marki charakteryzują się szykowną prostotą i lekkością, balansują pomiędzy światem mody, a delikatnymi wzorami do noszenia na co dzień. Główną projektantką i dyrektor kreatywną marki jest Ania Kruk, która podjęła się stworzenia projektu opakowań dla specjalnej edycji jogurtów Fantasia.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.