Nowy projekt SaltPepper Brand Design dla firmy Herbapol – Portal PR - 24PR




Nowy projekt SaltPepper Brand Design dla firmy Herbapol

01.03.2016 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Nasza agencja zrealizowała nowy, oryginalny projekt opakowań herbat czarnych i owocowych firmy Herbapol. Silna konkurencja w tym obszarze prowokowała do stworzenia opakowania opartego na silnych podstawach strategicznych oraz nowatorskiej, impaktowej grafice.
sp-portfolio-03.04.20141342323 (003)
Czuwający nad całością projektu Aleksander Koczy – Creative Director SaltPepper Brand Design podkreśla rolę opakowania jako marketingowego narzędzia. „Staramy się oferować naszym klientom opakowania, które będą nie tylko nowoczesnym rozwiązaniem problemów, jakie stawia przed nami tradycyjna półka, ale przedstawiamy rozwiązania na miarę wyzwań i możliwości jakie stwarza e-commerce. Korzystamy z wieloletnich doświadczeń nabytych przy tradycyjnym podejściu do projektowania opakowań, by wykorzystywać je na nowych polach komunikacji. W tym przypadku komunikacji opartej o szersze rozumienie opakowania, jako manifestacji produktu i brandu. Innowacyjność i pasja jest wpisana w DNA zespołu, jaki pracuje w SaltPepper nad każdym z powierzonych nam projektów ”.

Już na pierwszy rzut oka widać, że produkt jest skierowany dla całej rodziny. W celu podkreślenia jego familijnego i emocjonalnego charakteru wprowadzono charakterystyczne rysunki postaci. Dzięki świadomej decyzji o rezygnacji z tradycyjnego sposobu budowy opakowań w tej kategorii rynku, uzyskano możliwość posługiwania się nowoczesną stylistyką tworzącą niepowtarzalny, lekki język komunikacji. Wprowadzone rysunki zmniejszają dystans między nowym opakowaniem, a jego odbiorcą – „oswajają” produkt. Herbatki występują w wielu smakowych wariantach, które zostały rozróżnione nie tylko poprzez deskryptory smaku. Apetyczne kompozycje zdjęć, dorodne maliny, owoce leśne, wiśnie i truskawki, rozświetlone promieniami słońca, pobudzają zmysły smaku. Kompozycje razem z filiżanką i ciasteczkiem w kształcie serca tworzą obrazy zachęcające do zakupu produktu.

Zwieńczeniem całości jest prosta, krótka, pięcioliterowa, łatwa do zapamiętania nazwa. Nazwa pozwalająca konsumentom herbat utożsamić się z nowym rodzinnym produktem o wdzięcznej wymowie – Nasza.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.