Pathfinder 23 wybrana globalną Agencją E-Commerce dla Coty – Portal PR - 24PR




Pathfinder 23 wybrana globalną Agencją E-Commerce dla Coty

14.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin


Coty global wybrało Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) jako kluczowego Partnera odpowiadającego globalnie za aktywację marek beauty w E-commerce.

Pathfinder 23 będzie obsługiwał Coty w modelu End-to-End w obszarze E-commerce, zaczynając od rekomendacji strategicznych i designu po implementację E-contentu, w ramach całości portfolio Coty Consumer Beauty Brands. Marki powierzone Pathfinder 23 to: Bourjois; CoverGirl; Manhattan; Rimmel; Max Factor; Wella; Clairol; Sally Hansen; Adidas and Mass Fragrances.

“Wybraliśmy Pathfinder 23 ponieważ doświadczenie Zespołu oraz innowacyjne podejście, jakie proponują w E-commerce przekładają się na naszą istotną przewagę biznesową. E-commerce jest dla nas w Coty jednym z kluczowych obszarów, na których skupiamy się na poziomie globalnym. Szukaliśmy solidnego i elastycznego Partnera, który byłby w stanie dostarczyć najlepsze rozwiązania,
w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku i międzynarodowej skali” – mówi Aurélia Hirsinger, Coty Director of E-Commerce – Consumer Beauty.

Zespół Pathfinder 23 obsługujący Klienta Coty globalnie będzie prowadzony przez seniorski duet managerów: Marka Różyckiego (Client Service Director) i Szymona Domżała (VP & Managing Partner).
Cały międzynarodowy zespół specjalistów E-commerce, pracujący dla Coty liczy obecnie 43 osoby.

“Naszą ambicją jest opracowanie i wdrożenie dwustopniowego planu, który pozwoli zredefiniować pozycję marek beauty naszego Klienta w środowisku E-commerce. Wierzymy, że ten ambitny plan uda się zrealizować, mając tak mocnego Partnera jakim jest zespół globalny Coty. Nasz pierwszy krok to stworzenie unikatowych kreacji E-commerce dla wszystkich marek Coty na najlepszym światowym poziomie. Krok drugi to wsparcie lokalnych rynków w celu aktywacji marek” – mówi Szymon Domżał VP & Managing Partner Pathfinder 23.

Pathfinder 23 to globalna agencja budującą marki w środowisku E-commerce, funkcjonująca w ramach niezależnej platformy Brand New Galaxy.

BRAND NEW GALAXY (BNG), niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions”
w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach Brand New Galaxy pracuje ponad 100 specjalistów i ekspertów. Wszyscy zatrudnieni są w pięciu podmiotach:

Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce; 

Spacecamp – agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym; 

Life on Mars – agencja kreatywna through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim; 

Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.

Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR
http://brandnewgalaxy.com/

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.