180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark w social media – Portal PR - 24PR




180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark w social media

06.12.2019 Kategoria: MARKETING. Autor: admin

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg

na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji – to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Ben&Jerry’s, Burger King, Google, Nike, Dakea, Pernod Ricard Global Travel Retail, PSA. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records.
Począwszy od 18 listopada 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za komunikację na Facebooku i Instagramie marki Tymbark, zarządzając ponaddwumilionową społecznością obserwujących i zaangażowanych fanów.
– Cieszymy się, że możemy być głosem tak popularnego brandu, którego tradycje sięgają ponad osiemdziesięciu lat – mówi Michał Sęk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt. – To duża odpowiedzialność, ale wierzę, że świeże spojrzenie i bogate doświadczenie 180heartbeats pozwolą tej ikonicznej marce być jeszcze bliżej swoich fanów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.