Marka – Portal PR - 24PR




Tag Archives: Marka

  1. Biało-Czerwoni pod znakiem Biedronki i Nike 20 lutego, 2012

    Posted in Handel, Marka.

    Możliwość komentowania Biało-Czerwoni pod znakiem Biedronki i Nike została wyłączona
  2. Ochrona praw własności i prawa do ochrony marki. 17 lutego, 2012

    Posted in Marka, Praktyka PR.

    Możliwość komentowania Ochrona praw własności i prawa do ochrony marki. została wyłączona
  3. Reaktywacja marki jarzębiak 16 lutego, 2012

    Posted in Marka, Praktyka PR.

    Możliwość komentowania Reaktywacja marki jarzębiak została wyłączona
  4. Digital One z projektem dla marki Bobbi Brown na 15 światowych rynkach 16 lutego, 2012

    Posted in Agencje reklamowe, Konkursy, Marketing internetowy.

    Możliwość komentowania Digital One z projektem dla marki Bobbi Brown na 15 światowych rynkach została wyłączona
  5. Rebranding i refreshing w Hot Oil 14 czerwca, 2011

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Rebranding i refreshing w Hot Oil została wyłączona
  6. LEDECCO dojrzało do zmian 27 grudnia, 2010

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania LEDECCO dojrzało do zmian została wyłączona
  7. 3M wybiera agencję Euro RCSG 4D 22 grudnia, 2010

    Posted in Marka, MARKETING.

    Możliwość komentowania 3M wybiera agencję Euro RCSG 4D została wyłączona
  8. Raindance Point Hansgrohe w salonie Excellent 21 grudnia, 2010

    Posted in Marka, MARKETING.

    Możliwość komentowania Raindance Point Hansgrohe w salonie Excellent została wyłączona
  9. Dekoral wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2010 18 grudnia, 2010

    Posted in Marka, Rankingi.

    Możliwość komentowania Dekoral wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2010 została wyłączona
  10. Świąteczne zestawy z winem 17 grudnia, 2010

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Świąteczne zestawy z winem została wyłączona
  11. Elementy zbrojone YTONG w budownictwie przemysłowym 12 grudnia, 2010

    Posted in Budownictwo, Marka.

    Możliwość komentowania Elementy zbrojone YTONG w budownictwie przemysłowym została wyłączona
  12. Najbardziej wartościową marką w rodzimej branży finansowej jest PKO Bank Polski 5 grudnia, 2010

    Posted in bankowość, Marka.

    Możliwość komentowania Najbardziej wartościową marką w rodzimej branży finansowej jest PKO Bank Polski została wyłączona
  13. ING jedną z najcenniejszych marek w Polsce 2 grudnia, 2010

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania ING jedną z najcenniejszych marek w Polsce została wyłączona
  14. Grupa Selena wprowadza na rynek włoski produkty marki Tytan 30 listopada, 2010

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Grupa Selena wprowadza na rynek włoski produkty marki Tytan została wyłączona
  15. Michelin z nowym logo dźwiękowym 30 listopada, 2010

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Michelin z nowym logo dźwiękowym została wyłączona
  16. Żabka wzmacnia marki własne 23 listopada, 2010

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Żabka wzmacnia marki własne została wyłączona
  17. Hyundai – najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną 20 września, 2010

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Hyundai – najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną została wyłączona
  18. Zozol wkracza do szkoły 27 sierpnia, 2009

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Zozol wkracza do szkoły została wyłączona
  19. Packard Bell z nowym logo 5 czerwca, 2009

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Packard Bell z nowym logo została wyłączona
  20. Nowa identyfikacja wizualna Freak Studio 3 czerwca, 2009

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Nowa identyfikacja wizualna Freak Studio została wyłączona
  21. Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center 2 czerwca, 2009

    Posted in Marka.

    Możliwość komentowania Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center została wyłączona



Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.